  • 1. Data: 2003-01-23 18:57:12
    Temat: spadek jakości obsługi na CitiPhone...
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    ... nastąpi niedługo - i tu moje pytanie: kto zgadnie dlaczego?

    --
    Take me...
    can't you feel the call?

  • 2. Data: 2003-01-24 08:15:48
    Temat: Re: spadek jakości obsługi na CitiPhone...
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Gibson (x86) or compatible wrote:
    > ... nastąpi niedługo - i tu moje pytanie: kto zgadnie dlaczego?

    Zwalniaja?

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 3. Data: 2003-01-24 09:22:05
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl> napisał

    > ... nastąpi niedługo - i tu moje pytanie: kto zgadnie dlaczego?

    A moze byc jeszcze gorzej ? ;-))

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 4. Data: 2003-01-24 16:55:40
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote:

    > Zwalniaja?

    Ano zwalniają... 1/3 całego składu...
    na pewno dzięki temu wydłuży się czas oczekiwania na połączenie z
    konsultantem...
    --
    Veil of Maya
    Balance every joy with a grief

  • 5. Data: 2003-01-24 16:56:11
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote:

    > Użytkownik "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl> napisał
    > A moze byc jeszcze gorzej ? ;-))

    To pytanie to mniemam że z gatunku retorycznych?? ;))

    --
    Works of art, painted black,
    Magniloquent, bleeding dark,

  • 6. Data: 2003-01-24 19:17:21
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > To pytanie to mniemam że z gatunku retorycznych?? ;))

    Tak ;-))

  • 7. Data: 2003-01-24 23:59:48
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl> napisał

    > A moze byc jeszcze gorzej ? ;-))

    Nie. Gdyby moglo byc jeszcze gorzej to juz z pewnoscia by bylo...
    Grzegorz

  • 8. Data: 2003-01-25 12:59:58
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl> wrote:
    > ... nastąpi niedługo - i tu moje pytanie: kto zgadnie dlaczego?

    Wywalili najlepszych ludzi?

    --
    ___________ (R)

  • 9. Data: 2003-01-25 23:46:52
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:

    > Wywalili najlepszych ludzi?

    nie tyle wywalili, co zrezygnowali z ich usług...

    --
    Paved roads of deceit
    Leading to all life's directions

  • 10. Data: 2003-01-26 02:31:52
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl> wrote:

    > nie tyle wywalili, co zrezygnowali z ich usług...

    A Ty się tak nie boisz z Citka pisać?

    --