  • 1. Data: 2003-01-23 16:17:17
    Temat: Telepekao24 i przelewy wewnętrzne
    Od: t...@p...onet.pl

    Witajcie

    Muszę się upewnić, bo operator słuchawki w telepekao24 spowodował moje duże
    zdziwienie. Otóż stwierdził on, że przelewy "wewnętrzne" (z telepekao do
    telepekao) podlegają podobnym zasadom co przelewy międzybankowe. To znaczy mają
    również swoje sesje i jeśli wyślesz przelew po 14 to zapomnij o pieniądzach dziś
    na koncie.

    Czy praktycy na grupie potwierdzają tą informację?

    W pewnym sensie potwierdzi się sama za jakiś czas, bo przelew wygenerowany 2h
    temu jeszcze gdzieś krąży w przestrzeni. Jeśli tak jest, to przyznacie, że to
    bardzo mocne ograniczenie...

    pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2003-01-23 22:20:04
    Temat: Re: Telepekao24 i przelewy wewnętrzne
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    pieniądzach dziś
    > na koncie.
    >
    > Czy praktycy na grupie potwierdzają tą informację?

    POTWIERDZAM. Mam 2 konta w T24 (firmowe i prywatne) i jest jak mowisz.

> [...]
    2h
    > temu jeszcze gdzieś krąży w przestrzeni. Jeśli tak jest, to przyznacie, że

    Ale tak jest chyba w 95% bankow??? Tylko mBank ma inaczej i chyba ejst jakaś
    specjalna podobna usługa w Inteligo (QuickMoney - mam tam konto, alem się
    nie wgłębiał). Co do T24 jako ciekawostkę zapodam, że pieniądze wpłacane w
    okienku w oddziale na koncie sa widoczne od razu. Więc żeby było szybciej
    można wyplacić z bankomatu karta z jednego konta i wpłacić w okienku na
    drugie. Ot, taka ciekawostka z epoki bankowosci elektronicznej ;-)).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2003-01-23 22:28:35
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0ppgq$kt1$1@news.tpi.pl, BaLab <b...@p...com>:

    > Ale tak jest chyba w 95% bankow???

    Hmmm... w moich jest w 0% z 4 (mBank, Inteligo, Lukas, LGnet - wszedzie
    wewnetrzne sa w czasie rzeczywistym).

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-01-23 23:15:33
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Hmmm... w moich jest w 0% z 4 (mBank, Inteligo, Lukas, LGnet - wszedzie
    > wewnetrzne sa w czasie rzeczywistym).

    OK, może masz rację. W sumie w większości banków mam tylko jedno konto, lub
    konta "sprzężone" (ROR+oszczędnościowe) więc mogłem się mylić. W T24
    przelewy na pewno nie idą w czasie rzeczywistym.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2003-01-24 08:49:56
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > OK, może masz rację. W sumie w większości banków mam tylko jedno konto, lub
    > konta "sprzężone" (ROR+oszczędnościowe) więc mogłem się mylić. W T24
    > przelewy na pewno nie idą w czasie rzeczywistym.

    W ING BSK Online też jest natychmiast pomiędzy dowolnymi oddziałami BSK , jeśli
    zlecenie jest w godzinach pracy banku (8-18).
    Jedynie nocą i w dni wolne czeka.

  • 6. Data: 2003-01-24 09:20:19
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Robert napisał(a):

    > Hmmm... w moich jest w 0% z 4 (mBank, Inteligo, Lukas, LGnet - wszedzie
    > wewnetrzne sa w czasie rzeczywistym).
    inteligo - przelewy wew. sa tylko razem z sesjami kiru
    aby bylo online teba puszczac przez email-money czy jakos tak

    lukas - podobno robia przelwy wew. co 2 godz

    mbank - przelewy wewnatrz bre tylko kirem
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 7. Data: 2003-01-24 09:44:40
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    RobertS wrote:

    > mbank - przelewy wewnatrz bre tylko kirem

    Wewnątrz BRE tak (czyli np. do Multibanku), ale wewnątrz mbanku żadnym
    KIR-em - są online.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2003-01-24 10:09:08
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Glenn napisał(a):

    > Wewnątrz BRE tak (czyli np. do Multibanku), ale wewnątrz mbanku żadnym
    > KIR-em - są online.
    przeciez tak napisalem

  • 9. Data: 2003-01-24 10:54:54
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    RobertS wrote:

    > przeciez tak napisalem

    Autor wątku pisał o przelewach wewnętrznych w Telepekao, a nie w Pekao.
    Analogią są przelewy wewnętrzne w mbanku, a nie w BRE.
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-01-25 10:44:08
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wewnątrz BRE tak (czyli np. do Multibanku), ale wewnątrz mbanku żadnym
    > KIR-em - są online.

    Hm... to nie tak. Zadne przelewy wewnatzr BRE [mBank <> MultiBank <>
    korporacujne BRE] nie sa wysylane/ odbierane za posrednictwem KIR-u. Sa one
    tylko przetwarzane w tych samych batch'ach co przelewy zewnetrzne [podobnie
    jak normalne przelewy wewnetrzne w Inteligo].

    Maciej