  • 1. Data: 2003-01-23 15:16:01
    Temat: Teraz Internet dla mBanku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Teraz Internet dla mBanku!

    mBank - lider rynku bankowości elektronicznej, detaliczne ramię BRE
    Banku SA, po raz trzeci z rzędu został laureatem konkursu Teraz
    Internet w kategorii "Dom maklerski, bank, usługi ubezpieczeniowe".
    Nagrody dla zwycięzców zostały wręczone podczas Targów Komputer Expo
    2003.

    calosc: http://prnews.home.pl/html.php/display?article=1728

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2003-01-23 22:23:43
    Temat: Re: Teraz Internet dla mBanku
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    napisał w wiadomości news:b0p11t$mdl$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Internet w kategorii "Dom maklerski, bank, usługi ubezpieczeniowe".
    > Nagrody dla zwycięzców zostały wręczone podczas Targów Komputer Expo

    Komputer Expo to impreza informatyczne, a więc powinny być brane pod uwagę
    względy informatyczne. Co prawda w paru dziedzinach mBank ma bardzo dobre
    rozwiązania, ale niektore elementy (interfejs) IMHO powinny zdyskawlifikować
    mBank w oczach speców od informatyki. Głupia strona z historią (jedna
    strona) waży ponad 100 kb, co w sytuacji, gdy większość użytkowników
    korzysta z modemu jest jakims nieporozumieniem. Nie mówiąc już o ergonomii
    innych rozwiązań.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2003-01-23 22:29:00
    Temat: [OT] Re: Teraz Internet dla mBanku
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    BaLab <b...@p...com> wrote:

    > strona) waży ponad 100 kb, co w sytuacji, gdy większość użytkowników
    > korzysta z modemu jest jakims nieporozumieniem. Nie mówiąc już o ergonomii

    Tak z ciekawości - skąd ta "większość użytkowników"?
    Jakieś dane, wyliczenia, porównania?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2003-01-23 23:13:03
    Temat: Re: [OT] Re: Teraz Internet dla mBanku
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał w wiadomości

    > Tak z ciekawości - skąd ta "większość użytkowników"?
    > Jakieś dane, wyliczenia, porównania?

    Nie jest to trudno sprawdzić. Większość uzytkowników chodząc po stronach
    zostawia ślady - chocby w postaci adresów IP, z których w dosyć prosty
    sposób można zdobyć nazwę hosta. Każdy admin w miarę często odwiedzonej
    strony, jest w stanie taką statystyką sobie wygenerować. Liczb Ci nie podam,
    bo mi się nie chce ;-), ale wiem, że mam rację. I na pewno wiedzą spece z
    mBanku, którzy przecież śledzą userów na każdy mozliwy sposób. A jednak
    olewają sprawę, bo im loklanie widocznie dobrze chodzi ;-).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2003-01-23 23:21:03
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    BaLab <b...@p...com> wrote:

    > strony, jest w stanie taką statystyką sobie wygenerować. Liczb Ci nie podam,
    > bo mi się nie chce ;-), ale wiem, że mam rację. I na pewno wiedzą spece z

    A. Tak właśnie myślałem. Dzięki za potwierdzenie *sigh*

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2003-02-04 00:05:23
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > A. Tak właśnie myślałem. Dzięki za potwierdzenie *sigh*

    http://www.ranking.pl/rap.php?stat=modem

    Pozdrawiam,
    BaLab