  • 1. Data: 2003-01-23 15:20:13
    Temat: Obce bankomaty i prowizja.
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    Szukam banku, ktory najmniej kasuje (lub ma darmo) za wyplate
    z nie swoich bankomatow, przy jak najnizszych warunkach typu
    minimalna wplata co miesiac. W BSK jest 5 tys. stalych wplywow,
    by mozna bylo skorzystac z darmowych wyplat w obcych bankomatach.
    Sa jakies tansze banki ?
    --
    lex

  • 2. Data: 2003-01-23 15:25:14
    Temat: Re: Obce bankomaty i prowizja.
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Sa jakies tansze banki ?

    Fortis bank e-pakiet - calosc 8 zl - wyplata na calym swiecie za friko
    :)

  • 3. Data: 2003-01-23 15:29:07
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0p15s$2qma$1@news2.ipartners.pl, Leszek A. Szczepanowski
    <t...@p...pl>:
> [...]
    > minimalna wplata co miesiac. W BSK jest 5 tys. stalych wplywow,
    > by mozna bylo skorzystac z darmowych wyplat w obcych bankomatach.

    Znane mi oferty obejmujace darmowe wyplaty wiaza sie nie tyle z wplywami, co
    z wysoka oplata miesieczna, np. Fortis cos ok. 8zl, Lukas 30zl miesiecznie.

    Zastanow sie, czy na pewno konieczne Ci sa bezplatne wszystkie bankomaty, a
    moze wystarcza Ci np. bankomaty dwoch szeroko dostepnych sieci. Wez pod
    uwage, ze prawdopodobnie stopniowo bedziesz coraz mniej korzystal z
    bankomatow.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-01-23 15:40:35
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał:

> [...]
    > Znane mi oferty obejmujace darmowe wyplaty wiaza sie nie tyle
    > z wplywami, co z wysoka oplata miesieczna, np. Fortis cos ok.

    To jest wysoka oplata? W BSK place 14 zl i co z tego mam? Nic :(
    0,5 % na ROR np. - za 14 zl miesiecznie. Dlatego szukam jakiejs
    alternatywy (czyli 0 zl na koncie w BSK i przelewanie tam z innego
    banku tylko zobowiazan kredytowych co miesiac).
    8 zl to jest super cena za mozliwosc darmowej wyplaty gotowki
    w dowolnym bankomacie - policzylem ze trace na miesiac na
    prowizjach w BSK - jakies 80-100 zl.

> [...]
    > dostepnych sieci. Wez pod uwage, ze prawdopodobnie stopniowo
    > bedziesz coraz mniej korzystal z bankomatow.

    1) makro - tu trzeba placic gotowka
    2) po maslo, mleko i chleb nie bede jezdzil do reala,- a moj sklep
    osiedlowy nie ma obslugi kart
    3) jak mi sie konczy kasa na piwo, to trzeba skoczyc z knajpki
    po swieze 50 zl i co? i przewaznie nie ma tam bankomatu BSK :(
    i jeszcze moglbym wymienic mnostwo innych sytuacji z zycia, gdzie
    wyplata z bankomatu jest potrzebna i niska za to oplata lub
    darmo, to jest to czego szukam.
    --
    lex

  • 5. Data: 2003-01-23 16:07:47
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0p2c2$2rg4$1@news2.ipartners.pl, Leszek A. Szczepanowski
    <t...@p...pl>:

    > To jest wysoka oplata? W BSK place 14 zl i co z tego mam?
    Tego nie podałeś, a ja nie znam wszystkich taryf na pamięć.
    Podałeś tylko warunek dot. 5kPLN.

    > 8 zl to jest super cena za mozliwosc darmowej wyplaty gotowki
    > w dowolnym bankomacie - policzylem ze trace na miesiac na
    > prowizjach w BSK - jakies 80-100 zl.

    No to fajnie - to wchodz w to. Badz jednak swiadom, ze przy wyjazdach
    zagranicznych Fortis ma relatywnie niekorzystne kursy (nie wiem, jak BSK),
    choc tez wszystkie bankomaty bez prowizji.

    Dla przykladu, ja mam bezprowizyjne bankomaty: Euronet, BZWBK, PKO BP i
    LGnet za 99 gr miesiecznie (koszt karty Inteligo).

    > 1) makro - tu trzeba placic gotowka
    Nie wiem. W poznanskim jest bankomat Euronetu. A przelewem nie mozna?

    > 2) po maslo, mleko i chleb nie bede jezdzil do reala,- a moj sklep
    > osiedlowy nie ma obslugi kart
    Jest prawdopodobne, ze wprowadzi - moj tez nie mial, a wprowadzil

    > 3) jak mi sie konczy kasa na piwo, to trzeba skoczyc z knajpki
    > po swieze 50 zl i co? i przewaznie nie ma tam bankomatu BSK :(
    knajpka zacznie przyjmowac karty; a jaki masz bankomat kolo knajpki?

    > i jeszcze moglbym wymienic mnostwo innych sytuacji z zycia, gdzie
    > wyplata z bankomatu jest potrzebna i niska za to oplata lub
    > darmo, to jest to czego szukam.

    No to Fortis :)

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-01-23 16:19:11
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > minimalna wplata co miesiac. W BSK jest 5 tys. stalych wplywow,
    > by mozna bylo skorzystac z darmowych wyplat w obcych bankomatach.

    Ja proponuję Ci inaczej. Do rachunku głównego polecam rachunek w Inteligo.
    Masz wtedy 2000 bankomatów - w tym bankomaty PKO BP, które są w większości
    dziur :-)
    A jako rachunek główny polecam Ci MultiKonto Ja - prowadzenie z kartą - 5
    zł/mies, stosunkowo dobre oprocentowanie, bardzo nisko oprocentowany kredyt,
    bezpłatne przelewy, dostęp przez Internet IMHO lepszy niż do BSKOnLine.
    Proponuję wycieczkę do oddziału w Gliwicach :-)))

    K. Kowalski

  • 7. Data: 2003-01-23 16:44:40
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    Inteligo.
    > Masz wtedy 2000 bankomatów - w tym bankomaty PKO BP, które są w

    Ale tutaj uwaga - to jest na razie promocja - ktora moze sie kiedys
    skonczyc! :)

  • 8. Data: 2003-01-23 16:46:33
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał:

    > news:b0p2c2$2rg4$1@news2.ipartners.pl, Leszek A. Szczepanowski
    > Tego nie podałeś, a ja nie znam wszystkich taryf na pamięć.
    > Podałeś tylko warunek dot. 5kPLN.

    Podałem tylko, że 5 kPLN to za dużo ;) e-fortis z tego co
    przed chwilą wyczytałem - minimum 300 zł. I raczej w to
    wchodzę. 300 zł co miesiąc + 8 zł za prowadzenie w zamian
    za darmowe wypłaty z bankomatów - to mnie urządza.

    > No to fajnie - to wchodz w to. Badz jednak swiadom, ze przy wyjazdach
    > zagranicznych Fortis ma relatywnie niekorzystne kursy (nie wiem, jak BSK),
    > choc tez wszystkie bankomaty bez prowizji.

    Zawsze mam jeszcze KK Citka, BZWBK i w ostatecznosci VE BSK :)

    > Dla przykladu, ja mam bezprowizyjne bankomaty: Euronet, BZWBK, PKO BP i
    > LGnet za 99 gr miesiecznie (koszt karty Inteligo).
    [...] przestawilem cytat:
    > knajpka zacznie przyjmowac karty; a jaki masz bankomat kolo knajpki?

    PKO SA przewaznie jest tam gdzie jestem :) Takiego mam przewaznie
    pecha :)

    > Nie wiem. W poznanskim jest bankomat Euronetu. A przelewem nie mozna?

    Przelewem to chyba tylko duze firmy. Bankomat - no wlasnie,
    trzeba wyplacic i tak :)

    > Jest prawdopodobne, ze wprowadzi - moj tez nie mial, a wprowadzil

    Jak wprowadzi, to pogadamy :P

    > No to Fortis :)

    Przed momentem doczytalem, ze Fortis to byle PPA :) Ale i tak nie
    zmienia faktu ze obecna ich oferta jest chyba najlepsza na rynku,
    IMVHO !
    --
    lex

  • 9. Data: 2003-01-23 16:49:51
    Od: "Leszek A. Szczepanowski" <t...@p...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" napisał:

> [...]
    > bezpłatne przelewy, dostęp przez Internet IMHO lepszy niż do BSKOnLine.
    > Proponuję wycieczkę do oddziału w Gliwicach :-)))

    Pewnie czytałeś resztę wątku, to powiedz mi, ale tak IYHO,
    czemu nie proponujsz Fortis?
    --
    lex

  • 10. Data: 2003-01-23 22:17:43
    Od: "Wojciech Apel" <wojtek@nospaamm..sikornik.gliwice.pl>

    > Szukam banku, ktory najmniej kasuje (lub ma darmo) za wyplate
    > z nie swoich bankomatow, przy jak najnizszych warunkach typu

    CITI Gold. Bankomaty na cały świecie za darmo. Oprócz tego wszystko inne też
    za darmo z wyjątkiem drobnej opłaty za prowadzenie konta wynoszącej 90zł na
    miesiąc, której można w pewnych warunkach niepłacić.

    W.