  • 1. Data: 2007-06-21 18:12:49
    Temat: reklamy w Pekao24
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    Witam,
    chodzi mi oreklamy prepeidów itp zaraz po zalogowaniu - czy jest możliwość
    usunięcia tego syfu na stałe - bo zaczyna mnie to irytować

    pozdro
    @dams

    --
    www.kredyt.org.pl

  • 2. Data: 2007-06-21 19:12:00
    Temat: Re: reklamy w Pekao24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 21 Jun 2007 20:12:49 +0200, "@dams"
    <a...@S...onet.pl> wrote:

    >Witam,
    >chodzi mi oreklamy prepeidów itp zaraz po zalogowaniu - czy jest możliwość
    >usunięcia tego syfu na stałe - bo zaczyna mnie to irytować

    NoScript? Adblock?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 3. Data: 2007-06-21 21:50:32
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:objl731fervo3br38t22beekfpspvuv1qi@4ax.com, *Adam Płaszczyca*
    wrote:

    > NoScript? Adblock?

    Tak sie nie da :) to jest posrednia strona po wpisaniu numerku i hasla a
    przed wlascia strona bankowa.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2007-06-21 22:12:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 21 Jun 2007 23:50:32 +0200, "darnok"
    <d...@a...spam.ch> wrote:

    >Tak sie nie da :) to jest posrednia strona po wpisaniu numerku i hasla a
    >przed wlascia strona bankowa.

    Zmienić bank.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 5. Data: 2007-06-22 08:44:07
    Od: "Pawel" <p...@g...pl>

    Chyba wystarczy zaznaczyc kwadracik" nie pokazuj tego okna nastepnym razem"
    i po krzyku.

    Pawel

  • 6. Data: 2007-06-22 11:03:28
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:f5g24k$n4f$1@inews.gazeta.pl, *Pawel* wrote:
    > Chyba wystarczy zaznaczyc kwadracik" nie pokazuj tego okna nastepnym
    > razem" i po krzyku.

    Niestety - jak bedzie nowa promocja to znow sie to idiotyczne reklamowe cudo
    pojawi :] To "nie pokazuj" dziala tylko na jedna konkretna reklame.
    Jak Adam slusznie zauwazyl - najlepsza rada - zmienic bank.

  • 7. Data: 2007-06-23 03:14:18
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > pojawi :] To "nie pokazuj" dziala tylko na jedna konkretna reklame.
    > Jak Adam slusznie zauwazyl - najlepsza rada - zmienic bank.

    A wlasnie ze nie! Jesli zaznaczyles we winosku brak zgody na przetwarzanie
    danych w celach marketingowych, to przypomnij w poczcie wewn o tym i zarzadaj
    brak reklam. Nie beda tez juz wysylac zadnych wiadomosci reklam. Sprawdzilem.

  • 8. Data: 2007-06-23 08:00:32
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    super :]

    dzięki bo nie za bardzo bank chce zmieniać :]

    pozdro
    @dams

    --
    www.kredyt.org.pl