  • 1. Data: 2007-06-21 17:51:44
    Temat: Bankomat PKO BP i funkcja depozytu
    Od: "fatrix" <f...@p...neostrada.pl>

    Witam,

    Widziałem i słyszałem o funkcji depozytu w bankomatach ww banku, ale w menu
    bankomatu nie ma żadnej opcji tego dotyczącej. Proszę więc o opis: krok po
    kroku co i jak robić, żeby zadepozytować;P (czy to równoaznaczne z wpłatą na
    moje konto?)

    Pozdrawiam
    fatrix

  • 2. Data: 2007-06-21 18:28:21
    Temat: Re: Bankomat PKO BP i funkcja depozytu
    Od: "Slavekk " <s...@g...pl>

    fatrix <f...@p...neostrada.pl> napisał(a):

    > Widziałem i słyszałem o funkcji depozytu w bankomatach ww banku,
    > ale w menu
    > bankomatu nie ma żadnej opcji tego dotyczącej.

    ależ jestm, jest...
    jeśli u ciebie nie ma to zapewne wkładasz inną kartę niż wydana do
    Superkonta w PKO BP - wtedy nie ma

    > Proszę więc o opis: krok po
    > kroku co i jak robić, żeby zadepozytować;P

    Nie wiem czy warto, skoro u ciebie nie ma, ale...
    1. wkladasz karte, PIN itp
    2. depozyt
    3. pobierz koperte (warto wziać na zapas czyli powtórzyć 1-3)
    4. idziesz sobie (zabierajac karte i koperte/y)
    5. w zaciszu napelniasz koperte banknotami, na wydrukowanym na niej
    formularzu wypelniasz:
    - kto wplaca
    - ile wplaca
    - na jaki rachunek
    6. zalepiasz i idziesz do bankomatu
    7. karta, PIN, depozyt
    8. zloz depozyt
    9. wkladasz koperte w dziurke i tyle

    > czy to równoaznaczne
    > z wpłatą na moje konto?)

    z wplata na to konto ktore wskazales...
    Trzeba sie liczyc z czasem potrzebnym na realizacje bo:
    - automat bialkowy musi bankomat oproznic i koperty dostarczyc gdzie trzeba
    - zespol automatow bialkowych musi je rozpruc, przeliczyc, wprowadzic
    dyspozycje do systemu
    Slawek

  • 3. Data: 2007-06-21 18:31:49
    Od: "fatrix" <f...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "Slavekk " <s...@g...pl> napisał

    > jeśli u ciebie nie ma to zapewne wkładasz inną kartę >niż wydana do
    > Superkonta w PKO BP - wtedy nie ma

    I wszystko jasne! Mam Inteligo (a depozyt byłby jak znalazł - straszne
    kolejki do kas są;))

    Pozdro
    fatrix

  • 4. Data: 2007-06-21 18:32:05
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 21 Jun 2007 18:28:21 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Slavekk <s...@g...pl>
    napisała:

    > ależ jestm, jest...
    > jeśli u ciebie nie ma to zapewne wkładasz inną kartę niż wydana do
    > Superkonta w PKO BP - wtedy nie ma

    No niestety. Molestowałem, żeby tą funkcję udostępnili dla Inteligo, ale
    chyba nie chcieli ...
    KJ

    Talk sense to a fool and he calls you foolish.
    -- Euripides