  • 1. Data: 2007-06-21 18:38:56
    Temat: KK - dobre karty w przypadku reklamacji/fraudow itp.
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Jakie karty mozecie polecic ze wzgledu na bezproblemowe
    reklamacje. Z czytania grupy wiem, ze Citi jest dobra karta
    w takim przypadku (i dlatego taka mam) ale zastanawiam
    sie nad jakas zapasowa. Tylko nie chcialbym sie wkopac,
    gdy ktos zrobi zakupy podajac dane mojej karty czy
    ja kradnac (kopiujac) a bank pozniej bedzie robil problemy
    z reklamacja.
    Ewentualnie jakich kart nie polecacie bo byly problemy
    z reklamacjami. Od razu napisze, ze nie chodzi mi o posty typu
    mam karte z banku X od Y lat i nigdy nie bylo zadnych klopotow.
    Jak nie ma klopotow to kazdy bank jest super:)
    Zalezy mi na opiniach osob, ktorzy skladali reklamacje w banku
    i byla ona szybko zalatawiona lub wrecz przeciwnie.
    Z przeczytania archiwum wynika, ze lepiej sie od Raiffeisena
    trzymac z daleka (sprawa zakupow w Internecie przez zlodzieja).
    Podobna sprawa tez przytrafiala sie klientom Intleigo/PKOBP.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2007-06-21 19:16:46
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Marcin <k...@k...de> wrote:
    > Witam
    >
    > Jakie karty mozecie polecic ze wzgledu na bezproblemowe
    > reklamacje.

    Do transakcji w sklepach fizycznych - Maestro
    nie da się zapłacić nigdzie samym numerem, największe pokrycie POSów
    obowiązkowym PINem.

    Do transakcji online - dowolna karta debetowa dowonego banku gdzie można
    zakładać bezpłatnie więcej niż 1 rachunek z natychmiastowymi przelewami
    (Inteligo, BZWBK itp). Na rachunku z kartą zawsze trzymamy 0, a kasę
    trzymamy na innym rachunku i bezpośrednio przed zrobieniem transakcji
    przelewamy ile trzaba na konto z kartą.

    Jeżeli masz jakiś telefon/PDA z Intenetem przez UMTS by wygopdnie robić
    przelewy na mieście można ten sposób wykorzystać również w fizycznych
    sklepach stojąc w kolejce.

    Bez problemów z reklamacjami bo reklamacji nie musisz robić w ogóle.
    Ktoś musiałby mieć niezłego farta by akurat w ciągu tych kilku minut
    gdy jest saldo dostępne na Twojej karcie ściągnąć Ci coś z karty.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 3. Data: 2007-06-21 19:51:28
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Miernik napisał(a):
> [...]
    > (Inteligo, BZWBK itp). Na rachunku z kartą zawsze trzymamy 0, a kasę
    > trzymamy na innym rachunku i bezpośrednio przed zrobieniem transakcji

    Tyle, ze to podobno tak nie dziala.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2007-06-21 20:09:10
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 21 Jun 2007 21:16:46 +0200, Miernik

    >Do transakcji w sklepach fizycznych - Maestro
    >nie da się zapłacić nigdzie samym numerem, największe pokrycie POSów
    >obowiązkowym PINem.

    Czyli - niebezpieczne dla klienta.

    >Bez problemów z reklamacjami bo reklamacji nie musisz robić w ogóle.

    Własnie - jak Ci z karty Maestro kase zwiną, to nei warto nawet
    składać.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 5. Data: 2007-06-21 20:21:38
    Od: camasa-onet <c...@o...eu>

    Dnia 21-06-2007 o 20:38:56 Marcin <k...@k...de> napisał(a):

    > Ewentualnie jakich kart nie polecacie bo byly problemy z reklamacjami.

    Wszystko co związane z Cetelem, oznacza że należy omijać to z daleka.
    Uwierz mam doświadczenie.

    --
    pc

  • 6. Data: 2007-06-21 23:20:06
    Od: "Piotr" <piotr@centrum_.cz>

    > Jakie karty mozecie polecic ze wzgledu na bezproblemowe
    > reklamacje. Z czytania grupy wiem, ze Citi jest dobra karta

    vc mbanku - zero problemow. zgloszenia na infolinii, odeslanie prostego
    formularza, uznanie reklamacji po kilku dniach.

    Pozdr.,

  • 7. Data: 2007-06-22 10:13:42
    Od: Tomek <a...@s...w.stopce.pl>

    Adam Płaszczyca napisał(a):
    > On Thu, 21 Jun 2007 21:16:46 +0200, Miernik

    > Czyli - niebezpieczne dla klienta.

    Zwłaszcza, jak się pin trzyma zapisany na karteczce razem z kartą ;-)

    --
    Tomek malpa japko kropka info.

  • 8. Data: 2007-06-22 13:13:11
    Od: camasa-onet <c...@o...eu>

    Dnia 22-06-2007 o 01:20:06 Piotr <piotr@centrum_.cz> napisał(a):

    > vc mbanku - zero problemow. zgloszenia na infolinii, odeslanie prostego
    > formularza, uznanie reklamacji po kilku dniach.

    Aż się wierzyć nie chce. A jakie były okoliczności.

  • 9. Data: 2007-06-22 13:16:13
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "camasa-onet" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Aż się wierzyć nie chce. A jakie były okoliczności.

    Zapewne wczesny poranek, łóżko, wschodzące Słońce, dzwoniący budzik i te
    rzeczy. :-)

    marekz

  • 10. Data: 2007-06-22 13:31:52
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Piotr wrote:

    > vc mbanku - zero problemow. zgloszenia na infolinii, odeslanie prostego
    > formularza, uznanie reklamacji po kilku dniach.

    U mnie również. Dwa razy miałem (nie)przyjemność reklamowania i za
    każdym razem było idealnie. No, tyle że to były "proste" reklamacje - po
    prostu raz sklep, a raz hotel dwukrotnie ściągnęli mi tą samą operację.
    To nie bardzo podpada pod "fraud". :-)

    --
    Przemyslaw Kwiatkowski [Micha], m...@f...org.pl, 2:480/127@FidoNet
    SMS# +48 601 238089, GPG: 2CA0 F353 85FD B0F1 1BD4 73D7 F85D 2717

    "Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced."
    (c) Gregory Benford