  • 1. Data: 2007-08-27 19:25:33
    Temat: rachunek maklerski
    Od: zbig <z...@g...com>

    Witam,

    Chcę zacząć swoją grę na giełdzie i szukam rachunku maklerskiego.
    Aktualnie posiadam konto ("multikonto jestem") w multibanku i jest tam opcja
    założenia rachunku maklerskiego. Z tego co wyczytałem utworzyli usługę tą
    dodali dopiero w 2006 roku. Czy ktoś z Was korzysta z rachunku maklerskiego
    w multibanku, jeśli tak to czy są tam jakieś problemy(np. brakuje jakiejś
    ciekawej funkcji która jest w innym banku)? Najchętniej założyłbym ten
    rachunek w multibanku, ale jeśli nie jest on dobrym wyborem to co polecacie
    dla początkującego z niedużym kapitałem?

    PS. Sprawdziłem rachunek w wersji demo ale jest tam poblokowane wiele opcji

    Pozdrawiam,
    zbig

  • 2. Data: 2007-08-27 20:30:36
    Temat: Re: rachunek maklerski
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "zbig" <z...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > rachunek w multibanku, ale jeśli nie jest on dobrym wyborem to co
    > polecacie
    > dla początkującego z niedużym kapitałem?

    Nie ma pochodnych w Multibanku. Jak tego na początek nie potrzebujesz - a
    raczej nie potrzebujesz, to może być, choć nie ma także zleceń PCR, są tylko
    z limitem i PKC. Jak chcesz także pochodne to na począek idealny jest chyba
    BOŚ.

    marekz

  • 3. Data: 2007-08-27 20:46:15
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Zdecydowanie BOŚ
    Arek

  • 4. Data: 2007-08-28 06:23:59
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    zbig pisze:
> [...]
    > dla początkującego z niedużym kapitałem?
    >
    > PS. Sprawdziłem rachunek w wersji demo ale jest tam poblokowane wiele opcji

    Notowania i owszem sa w javie ale zapomnij ze mozna na nich kliknac i
    kupic o nie to sie nie da. O wykresach, danych historycznych raportach,
    zapomnij.