  • 1. Data: 2007-08-27 19:37:54
    Temat: Cetelem to gorzej niż lichwa...
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    Witam,
    wyciąg z dnia 20-08-2007, stan na ten dzień: 835,00
    natomiast odsetki wg stopy 1,59% to 36,67. Jak oni to liczą?
    Plus składka ubezpieczeniowa.... 2,61
    plus opłata za wyciąg i korespondencje.... 2,00
    plus opłata za administrowanie limitem.... 3,00

    Ładnie biorą...
    Dziś dokonałam przelewu za całość zadłuzenia wobec nich, rozwiązuję umowę i
    nigdy więcej ich na oczy nie chce widzieć.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-08-27 19:47:21
    Temat: Re: Cetelem to gorzej niż lichwa...
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    > Omijaj hipermarkety ;)

    czasem niestety trzeba tam zrobić większe zakupy...

  • 3. Data: 2007-08-27 19:52:38
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 4. Data: 2007-08-27 19:53:08
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    > No to nie ma zmiłuj się ... będziesz ich widzieć na oczy ;P

    przechodzac obok budki cetelemowskiej bede oczy zamykac....

  • 5. Data: 2007-08-27 19:59:32
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

  • 6. Data: 2007-08-27 20:03:38
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Aga pisze:
    > przechodzac obok budki cetelemowskiej bede oczy zamykac....

    Nie właduj się w stanowisko rybne ... ;P

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 7. Data: 2007-08-27 21:08:52
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Sie, 21:37, "Aga" <a...@o...pl> wrote:

    > Plus składka ubezpieczeniowa.... 2,61
    > plus opłata za wyciąg i korespondencje.... 2,00
    > plus opłata za administrowanie limitem.... 3,00
    >
    > Ładnie biorą...

    Te wszystkie oplaty byly w cenniku, ktory dostalas przy podpisywaniu
    umowy lub z sama karta?
    W tej cytowanej budce daja cenniki do wgladu?

    Pytam sie, bo Cetelem razem z GeMoney naleza do bankow skrzetnie
    ukrywajacych swoje cenniki przed przejrzeniem na stronach
    internetowych - i nie mozna zobaczyc jak przedstawiaja te pozycje w
    TOIP.
    Administrowanie limitem :) - odkladaja zaliczkowo na koszty
    wujndykacji? :)

    Odsetki ciekawe :)

    Jesli masz cierpliwosc i cie to nie wkurzy, napisz jaka "gadke
    marketingowa" zastosowano, ze nie zwrocilas uwagi na to, ze ta karta
    kosztuje..jak kosztuje.

  • 8. Data: 2007-08-28 01:20:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Aga wrote:
    > Witam,
    > wyciąg z dnia 20-08-2007, stan na ten dzień: 835,00
    > natomiast odsetki wg stopy 1,59% to 36,67. Jak oni to liczą?

    Podejrzewam, że dobrze. Nie liczy się stan na dzień, tylko liczy się
    stan z każdego dnia.
    Weź sobie zadłużenie z pierwszego dnia okresu i pomnoż przez 1,59% i
    podziel przez 30.
    Dodaj to do stanu zadłużenia, ewentualnie odejmij wpłaty zaksięgowane w
    danym dniu i powtórz 30 razy.
    I założę się, że tyle ci właśnie wyjdzie.
    Chyba raczej nie wierzysz, że robią przekręt, albo mają błąd w systemie.

    I słusznie.

  • 9. Data: 2007-08-28 05:53:39
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    > Nie właduj się w stanowisko rybne ... ;P

    Będę uważać na siebie :-)

  • 10. Data: 2007-08-28 05:54:50
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    >Jesli masz cierpliwosc i cie to nie wkurzy, napisz jaka "gadke
    >marketingowa" zastosowano, ze nie zwrocilas uwagi na to, ze ta karta
    >kosztuje..jak kosztuje.

    Raz mnie przeprosili za nieczytelne materiały - mam tego maila w archiwum...
    Ale taka gadke to sobie moga wsadzic.... Nieczytelne :-)