  • 1. Data: 2007-08-27 14:11:19
    Temat: Nocne przerwy w działaniu banków
    Od: Patryk Piotrkowski <p...@g...com>

    Witam
    Pytanie do klientów Millennium, Multibanku, ING, Kredyt Banku oraz
    Lukas Banku:
    W jakich godzinach występują nocne przerwy w działaniu dostępu przez
    internet i/lub kart płatniczych?
    A może nie występują?
    Macie jakieś uwagi do kont założonych w tych bankach?
    Np. słabej jakości karty w Multi... itp

  • 2. Data: 2007-08-27 15:17:59
    Temat: Re: Nocne przerwy w działaniu banków
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "Patryk Piotrkowski" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...
    Pytanie do klientów Millennium, Multibanku, ING, Kredyt Banku oraz
    Lukas Banku:

    LUKAS BANK - godzin nie pamietam , nawet nie wiem kiedy byla ostatnia
    przerwa bo nie zauwazylem
    polecam ekonto PRO z darmowym tokenem - przy pewnych warunkach bez oplat
    , mozliwosc ustalenia wysokosci limitu przelewu w zaleznosci od kanalu
    dostepu INTERNET/Telefon,
    oraz sumy dziennych przelewow

    czasami jednak trzeba cos zalatwic w oddziale i tu zablysnal mi lukas w
    tamtym roku w przeciwienstwie do multibanku - oba banki mialy placowki w
    remoncie, Lukas Bank przyslal mi listowne zawiadomienie, ze placowka w
    ktorej ostatnio bylem jest w remoncie w dniach... od ..do... i podana lista
    sasiednich placowek oraz po remoncie zaproszenie na kawe
    analogiczna sytuacja z multibankiem (oddzial przy wiertniczej w budynku
    ITI), o fakcie, ze jest remont dowiedzialem sie od robotnikow w oddziale, bo
    nawet kartki nie bylo, nie wspomne o adresach najblizszych oddzialow...
    takie szczegoly ale to podejscie do klienta trzyma mnie w lukasie

  • 3. Data: 2007-08-27 15:43:24
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Mon, 27 Aug 2007 14:11:19 -0000, Patryk Piotrkowski napisał(a):

> [...]
    > Lukas Banku:
    > W jakich godzinach występują nocne przerwy w działaniu dostępu przez
    W Lukasie przerwa jest mniej więcej od 23:30 do (dokładnie nie wiem) 1. W
    tym czasie nie można zalogować sie na konto, ale karty autoryzują się bez
    problemu.

  • 4. Data: 2007-08-27 17:45:22
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

> [...]

    > internet i/lub kart płatniczych?
    > A może nie występują?
    > Macie jakieś uwagi do kont założonych w tych bankach?

    Multibank i ING - żadnych przerw poza zaplanowanymi i wcześniej ogłoszonymi

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 5. Data: 2007-08-27 17:54:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Patryk Piotrkowski napisał(a):
    > Np. słabej jakości karty w Multi... itp

    Karta ING tez jest slabej jakosci (chociaz wygladalo ze bedzie inaczej).
    Po kilku uzyciach jest porysowana, farba z literek schodzi itp.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2007-08-29 08:23:35
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Multibank i ING - żadnych przerw poza zaplanowanymi i wcześniej
    > ogłoszonymi

    W tym nalezy pamietac, ze ING chyba o 20 przechodzi w tryb off-line i nawet
    przelew na rachunek OKO zostanie zrealizowany na nastepny dzien, co moze byc
    troche uciazliwe, gdyz to samo dotyczy innych przelewow wewnetrznych czy
    platnosci za zakupy tzw. szybkim przelewem.

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson