  • 1. Data: 2002-03-11 09:06:33
    Temat: problem z telepekao24 :(
    Od: "Piotr Pisz" <p...@p...pl>

    Witam,
    Mam niestety problem - nie moge sie zalogowac do eurokonta www, objaw jest o
    tyle dziwny ze wszystkie dane wpisuje poprawnie - mimo to wraca mnie do
    ekranu logowania bez podania komunikatu o bledzie. Probowalem kilka razy i w
    piatek i dzis - zawsze jest tak samo. Dodatkowo co chwile mozna na stronie
    pekao obejzec komunikaty typu:
    XML/P Error - Parse error

    unknown encoding at line 1, column 30, byte 30:

    6918680

    =============================^

    at /usr/local/lib/perl5/site_perl/5.6.0/sun4-solaris/XM
    L/Parser.pm line 185

    Musze przyznac ze jestem gleboko rozczarowany poziomem jaki reprezentuje
    pEKAO :(

    Moze ktos z was mial podobne problemy?

    Pozdrawiam, Piotr

  • 2. Data: 2002-03-11 11:35:43
    Temat: Re: problem z telepekao24 :(
    Od: MK <m...@i...pl>

    Piotr Pisz wrote:

> [...]
    > ekranu logowania bez podania komunikatu o bledzie. Probowalem kilka razy i w

    Wlacz cookie :).

    Maciej

  • 3. Data: 2002-03-11 12:11:57
    Od: Marcin Hyła <c...@r...org.pl>

    Piotr Pisz wrote:

> [...]
    > chwile mozna na stronie pekao obejzec komunikaty typu:
    > XML/P Error - Parse error
    > unknown encoding at line 1, column 30, byte 30:

    To drugie nie ma nic wspólnego z problemem pierwszym, a w każdym razie
    czasem sie zdarza, a telepekao chodziło dobrze mimo to.

    Natomiast jesli chodzi o problem pierwszy - przyczyny mogą być różne, w
    tym także najbardziej kretyńska: uszkodzona klawiatura, która źle
    wpisuje hasła. Spróbuj wpisać je "na sucho" w notepadzie zeby sprawdzić,
    może sie okazać, ze np. zamiast "9" klawisz klinuje sie i wpisuje "99"
    albo "8". Sam tak miałem. A może po prostu nie masz właczonych cookies?
    Nie rozumiem, co to znaczy "bez komunikatu o błędzie"? Nie pisze, że
    logowanie nieudane?

    marcin ha
    --
    Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl

  • 4. Data: 2002-03-11 12:44:35
    Od: "Piotr Pisz" <p...@p...pl>

    > albo "8". Sam tak miałem. A może po prostu nie masz właczonych cookies?
    > Nie rozumiem, co to znaczy "bez komunikatu o błędzie"? Nie pisze, że
    > logowanie nieudane?

    Cookie sa wlaczone, sprawdzalem. A jesli chodzi o komunikat o bledzie to nie
    ma zadnego - kiedys zle wpisalem haslo i byl komunikat w stylu 'nieudana
    rejestracja' - w tej chwili nie ma nawet tego, strona od razu powraca do
    ekranu logowania - probowalem sie laczyc z linuxowej mozzilli, ie 5.0-6.0 (z
    3 kompow)efekt jest zawsze ten sam. Zglosilem problem do pekao i czekam na
    odpowiedz...

    Piotr

  • 5. Data: 2002-03-11 14:07:54
    Od: MK <m...@i...pl>

    Piotr Pisz wrote:

> [...]
    > ma zadnego - kiedys zle wpisalem haslo i byl komunikat w stylu 'nieudana
    > rejestracja' - w tej chwili nie ma nawet tego, strona od razu powraca do

    Taki objaw jest jak masz wylaczone przyjmowanie cookies sesyjjnych. Sprawdz
    jeszcze raz.

    > - probowalem sie laczyc z linuxowej mozzilli,

    Wlasnie, sprawdzalem i jest ok :)

    Maciej

    PS. Ile trwa zamkniecie rachunku w Telepekao24? W listopadzie ub.r. poprosilem
    poczta wewnetrzna zeby zamkneli rachunek, dostalem odpowiedz ze bardzo zaluja
    [ze odchodze ;)] i ze dyspozycja zostala przyjeta. Przed chwila wlasnie sie
    zalogowalem ;)