  • 1. Data: 2002-03-11 08:30:08
    Temat: nazwisko panienskie matki...
    Od: ussr <u...@k...net.pl>

    hej,
    jak wiecie nazwisko panienskie matki to jedna z podstaw systemu
    autentyfikacji uzytkownika w mbanku.:)
    czy wiecie jak poprosic pana z ich infolinni zeby zadzwonil w godzinach
    ktore mi odpowiadaja, a nie od 8.00 do 10.00, zebym nie musial zdradzac
    tej tajemnicy przy swiadkach w pracy, w windzie albo w koleje po swieze
    pieczywo? a propos jakie sa metody zeby sie lepiej zabezpieczyc, bo jak
    wiadomo miejsce mojego urodzenia, adres zamieszkania i nazwisko matki i
    pesel nie sa zupelnie tajne ?
    pozdussr

  • 2. Data: 2002-03-11 08:39:08
    Temat: Re: nazwisko panienskie matki...
    Od: "bb" <b...@w...pl>

    > jak wiecie nazwisko panienskie matki to jedna z podstaw systemu
    > autentyfikacji uzytkownika w mbanku.:)

    To proste - wymysl sobie inne "nazwisko panienskie matki" :)
    ale jak juz zalozyles konto to mlinki nie chca go zmieniac,
    nie moga uwierzyc ze sie pomylilem i chce poprawic.

    BB

  • 3. Data: 2002-03-11 10:25:10
    Od: "Artur 'Zmechu' Prokopiuk" <z...@p...onet.pl>

    W poprzednim odcinku (news:a6hr4k$70d$1@news.tpi.pl) serialu p.t.
    pl.biznes.banki "bb" <b...@w...pl> napisał(a):

    > To proste - wymysl sobie inne "nazwisko panienskie matki" :)
    > ale jak juz zalozyles konto to mlinki nie chca go zmieniac,
    > nie moga uwierzyc ze sie pomylilem i chce poprawic.

    Piszesz pisemko do banku i łaski nie robią, muszą zmienić. Ja zmieniłem
    numer dowodu :-) Ale pamiętaj, że pod tym jest Twój podpis, a za składanie
    nieprawdziwych danych blablablabla...

    Pozdrawiam
    Artur
    --
    http://BIOS.pl
    -> Medżik DiscoPolo Mejker: http://www.mdpm.bzi.pl/

  • 4. Data: 2002-03-11 11:53:21
    Od: "Grzegorz Janoszka" <g...@p...onet.pl>

    "ussr" <u...@k...net.pl> wrote in message
> [...]
    > pieczywo? a propos jakie sa metody zeby sie lepiej zabezpieczyc, bo jak
    > wiadomo miejsce mojego urodzenia, adres zamieszkania i nazwisko matki i

    Swego czasu wstawałem o godz. 9:20, a miałem do pracy na 10.00 :)

    Ludzie mBanku dzwonili do mnie o 8:00 i robiłem im za to karczemne awantury.
    Niestety w ich ubogim systemie nie da się zastrzeć godzin, ani zamówić
    godziny dzwonienia.

    Ale bez problemu działało: "jestem w autobusie, proszę o telefon za pół
    godziny" - oddzwaniali po dwóch godzinach :-)

    --
    GJ

  • 5. Data: 2002-03-11 18:33:40
    Od: KrzysiekPP <_...@c...pl>

    > hej,
    > jak wiecie nazwisko panienskie matki to jedna z podstaw systemu
    > autentyfikacji uzytkownika w mbanku.:)

    Sluchaj, jak ja ustanawialem pelnomocnika do rachunku, tj. moja zone, to sie
    zapytano nie o jej nazwisko panienskie, tylko o nazwisko panienskie jej matki,
    czyli mojej tesciowej.

    Tak mnie to rozwalilo, ze po prostu zapomnialem jakie ono bylo i lecialem z
    pierwszego pietra po schodach a na dole przy calej rodzinie wydarlem sie do
    zony: nazwisko panienskie twojej matki. Najlepszy numer byl taki, ze tesciowa
    tez tam byla i wytrzeszczyla tylko na to oczy ;-)))

    --
    Krzysiek, Krakow, <j...@c...pl>, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 6. Data: 2002-03-11 19:29:15
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze g...@p...onet.pl:

> [...]
    >
    > Ludzie mBanku dzwonili do mnie o 8:00 i robiłem im za to karczemne
    > awantury. Niestety w ich ubogim systemie nie da się zastrzeć godzin,

    A mnie się zawsze wydawało, że mozna wpisać o której godzinie mają
    zadzwonić, zamawiając rozmowę przez internet.
    A propos pytanie: czy jeżeli ktoś pozna moje wszystkie dane osobowe to
    będzie mógł bez problemu przelać gdzieś np. na jakieś lewe konto moje
    pieniążki???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    H. Jackson Brown, Jr.

  • 7. Data: 2002-03-12 05:18:11
    Od: "tp" <t...@d...net>

    "Budzik" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > A mnie się zawsze wydawało, że mozna wpisać o której godzinie mają
    > zadzwonić, zamawiając rozmowę przez internet.

    Slusznie Ci sie wydawalo. Mozna to wpisac. Ale jeszcze nigdy
    nie zdarzylo mi sie, zeby oddzwonili o zamowionej porze.

    > A propos pytanie: czy jeżeli ktoś pozna moje wszystkie dane osobowe to
    > będzie mógł bez problemu przelać gdzieś np. na jakieś lewe konto moje
    > pieniążki???

    No wlasnie to jest ten drobny feler - TAK.
    I nie piszcie, ze potrzebny jest jeszcze nr klienta, bo jak juz nieraz tu
    dochodzono, ten tez da sie ustalic.

    Pozdrowionka
    Tadeusz

  • 8. Data: 2002-03-12 12:49:55
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Tue, 12 Mar 2002 00:18:11 -0500, "tp" <t...@d...net> wrote:

    >No wlasnie to jest ten drobny feler - TAK.
    >I nie piszcie, ze potrzebny jest jeszcze nr klienta, bo jak juz nieraz tu
    >dochodzono, ten tez da sie ustalic.

    Napisze o hasłach dostępu.

    Napiszę, że poprzez internet potrzebny jest TAN
    a kanał telefoniczny można mieć zablokowany..

    BAH

  • 9. Data: 2002-03-12 15:13:59
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze b...@p...onet.pl:

    > Napisze o hasłach dostępu.
    >
    > Napiszę, że poprzez internet potrzebny jest TAN
    > a kanał telefoniczny można mieć zablokowany..

    Jest to jakieś wyjście, tylko ile osób ma to zrobione???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

  • 10. Data: 2002-03-12 18:09:56
    Od: "tp" <t...@d...net>

    "BAH" <b...@p...onet.pl> wrote in message

    > Napisze o hasłach dostępu.

    Tez juz o tym bylo.

    > Napiszę, że poprzez internet potrzebny jest TAN
    > a kanał telefoniczny można mieć zablokowany..

    Zablokowany kanal telefoniczny i korzystanie tylko przez Internet - OK.
    Ale ilu sposrod tzw. "normalnych uzytkownikow" blokuje kanal telefoniczny ?

    Pozdrowionka
    Tadeusz