  • 1. Data: 2002-03-11 08:54:25
    Temat: Millennium-kredyt mieszkaniowy-zapytanie
    Od: "jarg" <j...@g...pl>

    Kolezanki i koledzy, czy ktos z Was ma moze kredyt miezkaniowy w tym banku?
    Czego zlego mozna sie po nich spodziewac? Mialem kiedys konto w tym banku,
    zlikwidowalem je 2 lata temu bo niepotrafili poradzic sobie z obsluga, ale
    do dzisiaj je mam (tacy zdolni) i debet na 33 zlote :).
    -Przymierzam sie wziac u nich kredyt miezkaniowy na ponad 100 tys..ale nie
    wiem co "dobrego" mnie tam moze jeszcze spotkac.
    Prosze o informacji jezeli ktos mial z nimi do czynienia przy takim
    kredycie.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 2. Data: 2002-03-11 09:38:06
    Temat: Re: Millennium-kredyt mieszkaniowy-zapytanie
    Od: <k...@g...pl>

> [...]
    > wiem co "dobrego" mnie tam moze jeszcze spotkac.
    > Prosze o informacji jezeli ktos mial z nimi do czynienia przy takim

    Wycena nawet na nowe mieszkanie. Ubezp. mieszkania, na życie, ubezp. kr. do czasu
    wpisu do hip. Poza tym rewelacyjnie niskie oproc., a na 1-wszy rok możesz wybrać
    stałe - teraz ok. 5% (EUR). Mniejszy możliwy udział własny (10%) i spłata do nawet
    30 lat, jesli masz do 28 lat.
    Poza tym obsługa jak to w Millenium ("&§%"&§&%$"&!!!), ale jak znajdziesz jakiegos
    Goscia, np. kierownika oddziału, ktory bedzie sie zajmowal Twoim kredytem, to jakos
    to bedzie.

  • 3. Data: 2002-03-11 19:29:11
    Od: "jazzoo" <N...@i...pl>

> [...]
    jakiegos
    > Goscia, np. kierownika oddziału, ktory bedzie sie zajmowal Twoim kredytem,

    A na pewno znajdziesz, bo teraz kredyt hipoteczny jest u nich na świeczniku,
    więc każdy
    będzie "chciał się Tobą zająć" ;-))))
    A mówi się coś o wprowadzeniu kredytów w CHF w granicach 4%, więc wtedy
    nawet
    te ubezpieczenia na życie nie będą dużym wydatkiem!

    Pzdr
    jazzoo

  • 4. Data: 2002-03-12 14:06:15
    Od: <k...@g...pl>

> [...]
    > nawet
    > te ubezpieczenia na życie nie będą dużym wydatkiem!

    Zgadza sie, JEST na swieczniku, ale to i tak nie ulatwia poszukiwan osoby
    kompetentnej. Podobno uruchamiaja jakies lacze video z oddzialu do Ekspertow od tego
    kredytu - wiec chyba wszystko idzie w dobrym kierunku.

  • 5. Data: 2002-03-13 07:18:32
    Od: "jarg" <j...@g...pl>

    dzieki za info.. dodatkowo wystawiaja certyfikat (jak sie przeprowadzi
    symulacje kredytu) dzieki ktoremu jezeli w przeciagu 5 dni zlozy sie
    wniosek, to placi sie tylko 0,5proc prowizji...