  • 1. Data: 2002-03-11 08:24:57
    Temat: [Pekao sa] list otwarty
    Od: "Dzieju" <d...@p...onet.pl>

    Bank Pekao SA
    Biuro Zarządzania
    Jakością
    ul. Grzybowska 53/57
    00-950 Warszawa
    Szanowni Państwo,

    Jestem posiadaczem pakietu Eurokonto Standard w I Oddziale w
    Gdyni Waszego banku. Dnia 8.02.2002r. bank zmienił mój pakiet na Eurokonto
    Plus. Operacja odbyła się bez mojej wiedzy, bank nawet nie raczył
    poinformować mnie o takowej zmianie. Powyższe działanie jest naganne. Bank
    co najwyżej może wystąpić z taką propozycją i musi liczyć się z moim
    zdaniem. Nie życzę sobie, aby bank podejmował za mnie decyzje, sam potrafię
    najlepiej zadbać o swoje finanse.

    Z wyrazami szacunku

    Andrzej Sobczyński

  • 2. Data: 2002-03-11 10:58:53
    Temat: Re: [Pekao sa] list otwarty
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Nie życzę sobie, aby bank podejmował za mnie decyzje, sam potrafię
    > najlepiej zadbać o swoje finanse.

    Popieram -pekao sa już sam zachodzi w głowę za co by tu jeszcze nas zczesać
    .. ja juz założyłam konto w mBanku i skłaniam się ku rezygnacji z usług w/w
    szanownego pekao sa. Jak policzyłam to płacę im min. 20 zł miesięcznie za
    samo tylko prowadzenie konta i potwierdzenia wpływów na rachunek .. nie
    licząc przelewów ... A oprocentowanie .. hmmm mam sie śmiać czy płakać ?
    Tylko kwota debetu jaką mi przyznali - tylko to mnie przy nich trzyma ...
    Tylko jak długo ???

  • 3. Data: 2002-03-11 14:51:38
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Tylko kwota debetu jaką mi przyznali - tylko to mnie przy nich trzyma ...

    A Ty myślisz, że co? -Inni to tak sobie- tacy masochiści, hę ;-))

    > Tylko jak długo ???

    Tak długo dopóki jak sobie każdy siądzie i policzy- jak wyjdzie mu wynik pod
    kreską, to wtedy będzie pa,pa :-))

    Btw. co Wy tak narzekacie?- Dzisiaj zadzwoniła moja "opiekunka" i zapytała,
    czy mam już shella, bo podobno ludziska czekają po trzy miesiące na tą kartę
    :-((
    I ja się wcale nie dziwię, że zadzwoniła- bo z mojej filii też potrafią
    zadzwonić w różnych sprawach :-)).
    Dziwię się tylko dlaczego trzy miesiące- to się robi elitarna karta- nie
    każdy ma tyle cierpliwości, żeby ją mieć- taka mała "world signa" ? ;-))))
    Pekao da się lubić- trzeba tylko wiedzieć co bank może, a co może klient
    :-))
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-03-11 15:21:12
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > co najwyżej może wystąpić z taką propozycją i musi liczyć się z moim
    > zdaniem. Nie życzę sobie, aby bank podejmował za mnie decyzje, sam potrafię

    bo bank bardziej myśli od klienta co dlaniego jest opłacalne

  • 5. Data: 2002-03-11 16:13:03
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Btw. co Wy tak narzekacie?- Dzisiaj zadzwoniła moja "opiekunka" i
    zapytała,
    > czy mam już shella,

    ja też się nie dziwię że dzwonią - węszą na co by tu nas jeszcze naciągnąć
    :-))). A czujni są ... och - tylko jakiś większy wpływ na konto i jak
    milutko sie robi ..... dzwonią, proponują ... tylko za to wszystko potem
    słodko się buli jeśli da sie w swej naiwności naciągnąć :-))). Mam kartę
    Shell'a mam też i pekao - teraz mogę mieć n -tą kartę- tym razem łączącą
    obie instytucje - Shell pekao .. o ludzie !!! Ratunku !!! I kto te piny
    spamięta ... (nie ja !)

  • 6. Data: 2002-03-11 16:49:46
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > Shell'a mam też i pekao - teraz mogę mieć n -tą kartę- tym razem łączącą
    > obie instytucje - Shell pekao .. o ludzie !!! Ratunku !!! I kto te piny

    ja wogle pin nie pamiętam (a kart troche jest) po prostu nie korzystam z
    bankomatu i pin mi nie jest do życia potrzebny

  • 7. Data: 2002-03-11 18:09:42
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > Shell'a mam też i pekao - teraz mogę mieć n -tą kartę- tym razem łączącą
    > obie instytucje - Shell pekao .. o ludzie !!! Ratunku !!! I kto te piny

    Nie zupełnie- oni dzwonią wtedy, gdy mam jakąś sprawę, byłem w banku i
    uzupełnienie informacji tego wymaga ;-)
    Zapytanie, czy karta już przyszła wynikło z czystej "opiekuńczości" i nie
    leżało zapewne w obowiązkach dysponentki, ale jako osoba, która opiekuje się
    moim rachunkiem uznała widocznie, że dobrze by było w ten sposób postąpić.
    I dobrze- swiadczy to tylko o tym, że jest dobrym pracownikiem i ja chcę z
    tym bankiem dalej współpracować bo to mi odpowiada :-))
    Wystąp o shella- moja żona dostała 1000 pkt. za samą kartę Pekao shell, poza
    tym ta karta jest naprawdę dobra- w moim przypadku nawet się zastanawiam,
    czy nie przerzucić się całkowicie na płacenie shellem, bo mnie juz trochę
    denerwują te ciągłe przelewy do lukasa ;-)
    Pozdrawiam
    Grzegorz

    PS
    Co do pinów, to przy kartach wypukłych podaje się je niezwykle rzadko (ja w
    praktyce nigdy nie potrzebowałem), a do bankomatu (maestro) można sobie
    zapamiętać.

  • 8. Data: 2002-03-11 18:15:55
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    A dlaczego nie napisałeś tej reklamacji najpierw do dyrektora oddziału ?
    Przecież teraz to pójdzie do Wawy, potem wróci do Gdyni i potem ktoś
    dostanie za to w Twoim oddziale.
    Logiczne byłoby zachowanie kolejności- najpierw reklamacja ustna w oddziale
    i próba zmiany konta na takie jakie miało być, potem gdy się "nie da" pismo
    do dyrektora, a potem właśnie do BZJ w Wawie z opisem.
    Z reguły to drugie wystarcza.
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 9. Data: 2002-03-11 18:19:09
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > bo bank bardziej myśli od klienta co dlaniego jest opłacalne

    No niekoniecznie- jeśli klient nie uruchomi pewnych usług, to nic nie
    zyskuje.
    W E-Plus żeby zyskać, to trzeba ustanowić przynajmniej kilka zleceń stałych
    ;-))
    Jesli klient nie wie o zmianie, to nawet nie ma mozliwości zareagowania.
    Grzegorz

  • 10. Data: 2002-03-11 18:26:03
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > W E-Plus żeby zyskać, to trzeba ustanowić przynajmniej kilka zleceń
    stałych
    Pod warunkiem, ze nie naliczaja oplat za zlecenia, bo mnie tak robili :((