  • 21. Data: 2005-03-31 08:55:26
    Temat: Re: [press] eBay w Polsce
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr napisał:

    > bankomatu
    > ze
    >
    > Tyle ze jestes "US"...

    Heh, jesli postepujesz niezgodnie z zasadami panujacymi w danej firmie,
    to jestes za to sekowany. I to nie dlatego, ze firma jest zla, a
    dlatego, ze Ty jestes nieuczciwy. To taka mala smutna prawda.

    Chyba jednak to nie PayPal sucks, tylko
    wszyscy-ci-ktorzy-proboja-choc-im-nie-wolno sucks? Kazda firma
    obracajaca cudza kasa broni sie jak moze przed naduzyciami i jest to
    zupelnie normalne. A ze PayPal ma Polske za dzicz i raj bandytow? Coz,
    moga uwazac co chca, szczegolnie jesli to przekonanie wynika ze zlych
    doswiadczen.

    Bartol

  • 22. Data: 2005-03-31 09:41:23
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Nie bylem na zadnej stronie typu paypalsucks, tak samo jak nie czytam
    > Faktu i Naszego Dziennika. Mam takie proste zyciowe zasady. ;-)

    paypalsucks też nie oglądałem ale o sytuacjach typu 'paypal nagle
    komuś zamknął konto, zagarniając ileśtam pieniędzy' słyszałem niestety
    wielokrotnie. Także w dość poważnych przypadkach.

  • 23. Data: 2005-03-31 10:51:17
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marcin Kasperski napisał:

    > paypalsucks też nie oglądałem ale o sytuacjach typu 'paypal nagle
    > komuś zamknął konto, zagarniając ileśtam pieniędzy' słyszałem niestety
    > wielokrotnie. Także w dość poważnych przypadkach.

    Ale to dotyczy sytuacji, gdy PP nabieze podejrzen, ze ktos proboje
    dzialac niezgodnie z regulaminem. Ameryka to taki dziwny kraj, gdzie
    konsumenci maja bardzo duzo do powiedzenia. Gdyby PP przeginal, to by
    bylo po nim. Tak po prostu.

    Bartol

  • 24. Data: 2005-03-31 11:22:42
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > zupelnie normalne. A ze PayPal ma Polske za dzicz i raj bandytow? Coz,
    > moga uwazac co chca, szczegolnie jesli to przekonanie wynika ze zlych

    Jestem PL :) Mam dodana karte Nordea Visa Classic do PayPala i nia place. A
    karte debit MasterCard przyszla mi na znajomy adres, aktywowalem w sieci i do
    dzis sie nia posluguje. Nie ma zadnych blokad. Jedyna blokada, standartowa, to
    wyslalem fax z Polski z skanem paszportu polskiego i tyle. Ale teraz jest juz
    inaczej przy momencie logowania do konta PayPal. Kiedys bylo ostrzezenie, ze
    logujesz sie z Polski i czy chce akceptowac, teraz tego nie ma i juz nie
    przeszkadza to PayPalowi. Moze wjazd do Polski sie szykuje ?

  • 25. Data: 2005-03-31 12:15:31
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik gilberto napisał:

> [...]
    > wyslalem fax z Polski z skanem paszportu polskiego i tyle. Ale teraz jest juz

    No tak, ale to wymaga roznych tajemniczych kombinacji na poczatku.

    > inaczej przy momencie logowania do konta PayPal. Kiedys bylo ostrzezenie, ze
    > logujesz sie z Polski i czy chce akceptowac, teraz tego nie ma i juz nie
    > przeszkadza to PayPalowi. Moze wjazd do Polski sie szykuje ?

    No prosiem.

    Bartol

  • 26. Data: 2005-03-31 16:25:37
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    gilberto napisał:
    > Jestem PL :) Mam dodana karte Nordea Visa Classic do PayPala i nia place.
    > A karte debit MasterCard przyszla mi na znajomy adres, aktywowalem w
    > sieci i do dzis sie nia posluguje. Nie ma zadnych blokad.

    <cytat z "Misia">
    Nie bój, nie bój - wyłączą Ci
    </cytat>

    NMSP