  • 11. Data: 2005-03-30 17:50:00
    Temat: Re: [press] eBay w Polsce
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    And napisał(a):

    > No to ciekawe jak sobie poradzą z płatnościami, bo o PayPalu w Polsce
    > ani widu, ani słychu.

    Jest Payu :)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 12. Data: 2005-03-30 18:03:39
    Od: rollins <x...@o...pl>

    gilberto napisał:

> [...]
    > sciagnac kase. U nas trzeba podpisac zlecenie o polecenie zaplaty, mozna je
    > niestety potem anulowac, trwa zanim przelew wyjdzie, itp. Idea PayPala jest
    > obciazenie konta bankowego w czasie rzeczywistym, zabezpieczone karta kredytowa
    > i do momentu potwierdzenia srodkow nie moze odbiorca tranferu jej ruszyc. U nas
    > by to nie przeszlo. Karty kredytowe obslugiwalby jak obsluguje teraz. Mam
    > nadzieje, ze przez PL merchanta, zeby nie przeliczali z USD na PLN. Dodatkowo
    > PayPal jest merchantem dla klientow w necie (cos ala PayU). Mam nadzieje, ze w

    pomimo tego paypal bez problemu dziala juz od dluzszego czasu w
    niemczech gdzie system bankowy jest bardzo podobny do polskiego

    co innego, ze dla platnosci krajowych uzytecznosc paypala (pomijajac
    ubezpieczenie) jest wątpliwa, bo w praktyce wyglada to tak, ze do
    dokonania zaplaty kupujacy przelewa na konta paypala, a paypal przelewa
    na konto sprzedawcy

    pzdr

  • 13. Data: 2005-03-30 18:43:54
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > No to PP bedzie w Polsce lada moment. Nie zdziwie sie gdy rusza razem z

    No to mozna obstawiac kiedy powstanie paypalsucks.pl - nie rozumiem dlaczego
    wszyscy sie podniecaja takim totalnym g* jakim jest ten system - ktorego
    zaleta jest jedynie to ze jest w miare globalny i teoretycznie sprawdza sie
    jedynie gdy trzeba komus zaplacic - bo w 2'ga strone to juz tragedia...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 14. Data: 2005-03-30 19:03:58
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr <p...@c...cz> wrote:
> [...]
    > system - ktorego zaleta jest jedynie to ze jest w miare globalny i
    > teoretycznie sprawdza sie jedynie gdy trzeba komus zaplacic - bo w

    A co tu do rozumienia? Sprobuj komus bez PP zaplacic na amerykanskim
    ebayu.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 15. Data: 2005-03-30 19:23:07
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > A co tu do rozumienia? Sprobuj komus bez PP zaplacic na amerykanskim
    > ebayu.

    No niestety... o ile zaplacic komus - to jeszcze w miare da sie tego uzywac
    (oczywiscie bez hurtowych zakupow - bo wtedy to juz nie jest tak pieknie) to
    odbieranie platnosci - zupelnie inna sprawa... Imho - wystarczy co 2'gie
    slowo napisac "free" zeby lapac naiwnych...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 16. Data: 2005-03-30 19:34:34
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr <p...@c...cz> wrote:
> [...]
    > tak pieknie) to odbieranie platnosci - zupelnie inna sprawa... Imho -
    > wystarczy co 2'gie slowo napisac "free" zeby lapac naiwnych...

    No ja wlasnie caly czas pisze o tym, ze nie mam jak teraz zaplacic za
    wiele rzeczy...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 17. Data: 2005-03-30 19:48:34
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr napisał:

> [...]
    > jedynie gdy trzeba komus zaplacic - bo w 2'ga strone to juz tragedia...

    No wlasnie, jest wlasciwie globalny i dziala. I to w zupelnosci wystarczy.

    Poza tym, poniewaz w przyrodzie nic nie ginie, to jesli da sie zaplacic,
    to da sie tez wyplacic. Inaczej PP nie bylby wlasciwie globalny, a do
    tego czesto akceptowany jako jedyna forma _przyjmowania_ wplat.

    Nie bylem na zadnej stronie typu paypalsucks, tak samo jak nie czytam
    Faktu i Naszego Dziennika. Mam takie proste zyciowe zasady. ;-)

    Bartol

  • 18. Data: 2005-03-30 20:07:34
    Od: "jonasz" <d...@n...mail.me>

    Użytkownik "And" <A...@...pl> napisał"

    > No to ciekawe jak sobie poradzą z płatnościami, bo o PayPalu w Polsce ani
    > widu, ani słychu.

    Piatego kwietnia jest pierwsza oficjalna konferencja prasowa, to moze cos
    powiedza. Do tego czasu, to sobie mozna pogdybac.

  • 19. Data: 2005-03-30 22:54:16
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > jedynie gdy trzeba komus zaplacic - bo w 2'ga strone to juz tragedia...

    Jaka tragedia w 2ga strone??? Mozesz sobie przelac na konto, wyjac z bankomatu
    karta MasterCard, zazyczyc sobie czek ! Ja wyjmuje ichnia karta mastercard ze
    sciany w Polsce za 1$ :D

  • 20. Data: 2005-03-30 23:29:50
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

> [...]
    bankomatu
    > karta MasterCard, zazyczyc sobie czek ! Ja wyjmuje ichnia karta mastercard

    Tyle ze jestes "US"...

    Pozdr.,
    Piotr