  • 1. Data: 2010-03-02 12:58:04
    Temat: pralnia Ojca Dyrektora
    Od: z...@o...pl

    po awanturze "mBank: złodziejski bank" z kluczowymi słowami
    takimi jak "Jeżeli ten mBank jest uczciwy..." oraz "bałbym
    się w takim baanku trzymać pieniądze" czy "zareeagowali przez
    rzecznika prasowego" (czytaj: nie bylo expres pielgrzymki z Łodzi
    do Torunia na kolanach) i w ogóle fochu na cale USA i całą Polskę

    pani dr Gabriela Masłowska zapowiedziała nawet uleczenie polskich
    banków ze stanu chorobowego jakim niewątpliwie jest błyskawiczne
    księgowanie eliksirów i zapowiedziała interwencję w GIIF, KNF, MF
    i jeszcze Bóg wie gdzie, bo jak to możliwe, żeby nie sprawdzano
    ręcznie każdego przelewu, no zgroza po prostu

    jak myślicie co będzie dalej? Obstawiam, że do kwerendy pralniowej
    w każdym banku dopisane będą słowa "radio" "fundacja" "Maryja" itp.

    ciekawe, czy to oznacza że wszystkie fundacje wszystkich podmiotów
    będą miały opóźnione wpływy? Bo w obawie przed awanturnictwem pana
    Tadzia Muchomorka wszelkie Multibanki, Millenia, BZWBK i inne obce
    wrogie narodowi polskiemu :) banki będą oglądać każdy przelew "na
    fundację"?

    druga kwestia: RM cichotko poinformowało że mBank już przyniósł kasę
    w zębach "przekazał równowartość kwot które wpłynęły na te rachunki"
    a teraz szykują jakieś "zawiadomienie kierunkowe" do prokuratury...

    Znaczy chcą drugi raz dostać od oszusta tę samą kasę którą już im
    przekazał mBank? czyżby to realizacja starotestamentowego biblijnego
    wzorca nakazującego "oddawanie w czwórnasób" (któraś z ksiąg Mojżesza)?

    I ciekawe o ile Radiu Maryja spadną wpływy z datków? A może wzrosną?

  • 2. Data: 2010-03-02 13:00:58
    Temat: Re: pralnia Ojca Dyrektora
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    z...@o...pl
    (<z...@o...pl>) ma odwage pisac:

    /ciach/

    Po prostu nóż się w kieszeni otwiera...

    k.

  • 3. Data: 2010-03-02 13:10:57
    Od: z...@o...pl

    > Po prostu nóż się w kieszeni otwiera...

    nie wiem czy kolega należy do rydzykowej alkaidy i nóż mu sie
    otwiera gdy czyta że nie okazałem należnej czołobitności
    Łojcu Dyrektorowi czy też wyraża oburzenie na postepowanie
    tegoż Łojca i wyraża w ten sposób dystans wobec cwaniactwa RM?

  • 4. Data: 2010-03-02 13:27:23
    Od: "A" <j...@t...pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    ciach

    > druga kwestia: RM cichotko poinformowało że mBank już przyniósł kasę
    > w zębach "przekazał równowartość kwot które wpłynęły na te rachunki"
    > a teraz szykują jakieś "zawiadomienie kierunkowe" do prokuratury...

    To zmiana na lepsze w mBanku, radowac się trzeba .:):)
    Do tej pory po 30 dniach pisali, że "niestety w celu starannego .....
    jeszcze 30 dni potrzebujemy"
    A tu proszę reakcja natychmiastowa :))))

  • 5. Data: 2010-03-02 13:43:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kashmiri" hmj26c$to$...@n...onet.pl

    > Po prostu nóż się w kieszeni otwiera...

    Po co nosisz noże w kieszeniach? Noś pistolety,
    rewolwery, granaty, gazy łzawiące... Po co Ci noże? :)

    Ja bym o Rydzyku coś napisał, ale teraz mi nie chce się. :)
    Nic rewelacyjnego -- po prostu bym zauważył, że jak mBank wiedział,
    komu wpłacali Polacy teraz -- na lewe blankiety, tak Rydzyk wiedział,
    komu wpłacali Polacy przed laty -- gdy Rydzyk zbierał na stocznię.

    Skoro mBank wiedział, komu przekazać, to i Rydzyk powinien był wiedzieć. :)

    Miłość (czyli Bóg) cierpliwa jest. Inni mówią -- nierychliwy, ale sprawiedliwy.
    O Rydzyku warto (a nawet trzeba) pisać, bo to publiczny człowiek, ale IMO kres
    Rydzykowi (i jego głupocie) [za]da dopiero działalność Boska, nie ludzka. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2010-03-02 13:44:10
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 2 Mar, 14:27, "A" <j...@t...pl> wrote:

    > To zmiana na lepsze w mBanku, radowac si trzeba .:):)
    > Do tej pory po 30 dniach pisali, e "niestety w celu starannego .....
    > jeszcze 30 dni potrzebujemy"
    > A tu prosz reakcja natychmiastowa :))))

    bo jak się zrobi awanturę na forum albo, jak widać w mediach, to
    potrafią działać szybko.

  • 7. Data: 2010-03-02 15:20:43
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    z...@o...pl
    <z...@o...pl> had the courage to write:

> [...]
    > Łojcu Dyrektorowi czy też wyraża oburzenie na postepowanie
    > tegoż Łojca i wyraża w ten sposób dystans wobec cwaniactwa RM?

    Do mafii z Torunia? Z takim nickiem jak mój???

    Chyba za dużo cytatu wyciąłem. Nóż w kieszeni się otwiera, kiedy się czyta,
    jak mbank "zaniósł w zębach" drugie tyle, byle tylko Radio Mafii go nie
    szantażowało.

    k.

  • 8. Data: 2010-03-02 16:55:40
    Od: "p47" <k...@w...pl>

> [...]
    > wzorca nakazującego "oddawanie w czwórnasób" (któraś z ksiąg Mojżesza)?
    >
    > I ciekawe o ile Radiu Maryja spadną wpływy z datków? A może wzrosną?

    Masz rozkaz manipuloweać, to rób to chociaz inteligentniej:-)
    1. rzucasz bezczelnie oszczerstwa (karalne!!) tytułując ten post "pralnia
    Ojca Dyrektora":.-ca o niby jest prane. Co najwyżej ty masz wyprany
    umysł..;-)
    2. bęcawale, czy uwazasz za sytuację prawidłową, że mbank otworzył konto
    oszustom posługującym się nazwą i adresem fundacji Radia Maryja bez
    odpowiedniego sprawdzenia ich uprawnień do posługiwania się tą nazwą.
    3. to, że zaistniały nieprawidłowosci w działaniu mBanku stwierdziła nie p.
    dr. Masłowska, ale sam mBank, natychmiast przyznając się do błedu i
    podejmując wiadome kroki , które miały jego zaniedbania częściowo naprawić.
    4. czyzbyś był jednym z tych oszustów, skoro tak cię zaniepokoiło i uważasz
    za niewłasciwe, iż zostanie złozone zawiadomienie do prokuraturzy o
    popełnieniu przestepstwa??
    5. skoro sam przypuszczasz, że w wyniku tego zamieszania Radio Maryja
    poniosło straty, a część winy za zaistniałą sytuację ponosi mBank to
    dlaczego winowajca ma nie ponieść konsekwencji, też finansowych, swojego co
    najmniej niedbalstwa?

    p47

  • 9. Data: 2010-03-02 17:06:48
    Od: "p47" <k...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:hmj4sn$qt1$2@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > komu wpłacali Polacy przed laty -- gdy Rydzyk zbierał na stocznię.
    >
    > Skoro mBank wiedział, komu przekazać, to i Rydzyk powinien był wiedzieć.

    Wprawdzie z wariatem nie ma co dyskutować, ale trzeba skorygowac oczywiste
    kłamstwo;- Radio Maryja, gdy nie mogło zużytkowac zebranych pieniędzy na
    wykup stoczni (poniewaz rząd odmówił negocjacji ze spólką pracowniczą i nie
    chciał im stoczni sprzedać) ogłosił nowe, także dot. dobra publicznego
    przeznaczenie tych pieniędzy i zadeklarował, iż tym, którzy z nowym celem
    (tj. budową Wyższej Szkołu Medialnej i Kultury w Toruniu) nie zgadzają się
    pieniądze zostaną zwrócone.
    Wszyscy ci (zresztą b. nieliczni), którzy zażądali zwrotu swoje pieniądze
    otrzymali. NIKT z darczyńców nie zgłosił się do organów scigania z
    informacją, że został oszukany i że mu pieniędzy nie zwrócono.
    Owszem, zgłosili się do prokuratury podobne do Ciszewskiego bęcwały, ale
    okazało się, że ani grosza na Radio Maryja nie wpłacali i ich wiedza na ten
    temat polega wyłącznie na plotkach i pomówieniach. Dlatego tez prokuratura
    prawomocnie odmówiła wszczęcia postepowania nie stwierdzając popełnienia
    jakiegokolwiek przestepstwa.
    Toteż ci, co powtarzają te bzdury o "oszustwie" są zwykłymi durnami, albo
    pospolitymi oszczercami.
    E.C usprawiedliwiają tylko jego żółte papiery..

    p47

  • 10. Data: 2010-03-02 17:12:58
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    p47 <k...@w...pl> had the courage to write:

> [...]
    > 1. rzucasz bezczelnie oszczerstwa (karalne!!) tytułując ten post "pralnia
    > Ojca Dyrektora":.-ca o niby jest prane. Co najwyżej ty masz wyprany

    (1) To nie oszczerstwo - wyrażenie "pralnia ojca dyrektora" nie spełnia
    warunków bycia pomówieniem.
    (2) Dopuściłeś się publicznego znieważenia, to można ścigać z oskarżenia
    prywatnego.

    > 2. bęcawale, czy uwazasz za sytuację prawidłową, że mbank otworzył konto
    > oszustom posługującym się nazwą i adresem fundacji Radia Maryja bez
    > odpowiedniego sprawdzenia ich uprawnień do posługiwania się tą nazwą.

    mBank nie otworzył konta na nazwę fundacji, tylko blankiety wpłat były na
    nazwę fundacji. Prawo bankowe w Polsce nie nakazuje sprawdzania zgodności
    nazw. Przeproś natychmiast za "bęcwała".

> [...]
    > p. dr. Masłowska, ale sam mBank, natychmiast przyznając się do błedu i
    > podejmując wiadome kroki , które miały jego zaniedbania częściowo

    Nie zaniedbania, tylko wizerunek.

    > 4. czyzbyś był jednym z tych oszustów, skoro tak cię
    > zaniepokoiło i uważasz za niewłasciwe, iż zostanie złozone
    > zawiadomienie do prokuraturzy o popełnieniu przestepstwa?

    Insunuujesz?

> [...]
    > poniosło straty, a część winy za zaistniałą sytuację ponosi mBank to
    > dlaczego winowajca ma nie ponieść konsekwencji, też finansowych,

    RM nie poniosło strat, tylko *nie odniosło korzyści*. Jeśli znasz prawo, za
    korzyści nieodniesione nie należy się odszkodowanie (o ile umowa między
    podmiotami nie stanowi inaczej).
    Straty (moralne) mogli ponieść co najwyżej wpłacający.

    Odszczekaj teraz wszystkie potwarze, które rzuciłeś. I zanotuj sobie na
    przyszłość, że na tej grupie - co cię może zdziwić - obowiązują zasady
    kultury. Jeśli się nie podoba - do widzenia, nikt za tobą płakać nie będzie.

    Nie pozdrawiam,
    k.