  • 1. Data: 2010-03-02 09:55:54
    Temat: (info) pkobp visa Vancouver
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Nie było chyba info na grupie.

    http://www.pkobp.pl/index.php/id=vancouver/idk=4/sec
    tion=ogol

    Chyba jedyny bank, który zrobił kartę na zimową olimpiadę. Nagroda
    gwarantowana - plecak sportowy ;)

    Xenocide

  • 2. Data: 2010-03-02 13:23:28
    Temat: Re: (info) pkobp visa Vancouver
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    > Chyba jedyny bank, który zrobił kartę na zimową olimpiadę. Nagroda
    > gwarantowana - plecak sportowy ;)

    A czy jakiś inny bank miał do tego prawo? Chyba nie.

    Ta karta jest śliczna. Ale ma nieładną tabelę opłat i to wyleczyło mnie z
    chęci jej zamówienia.

  • 3. Data: 2010-03-03 08:56:10
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik xbartx napisał:

> [...]
    tion=ogol

    > Chyba jedyny bank, który zrobił kartę na zimową olimpiadę. Nagroda

    Ale nie wiem, czy było, że w reklamówkach wzór karty "olimpijskiej" na
    IO w _2010_ ma datę ważności _12/09_ :-P

    http://www.pkobp.pl/download/products/00000000000004
    1/visa_silver_vancouver.jpg

    Przemek