  • 1. Data: 2004-04-28 18:12:53
    Temat: potrzebuje danych liczbowych może sie ktos podzieli???
    Od: "ariana" <a...@o...pl>

    witam , pisze prace semestralna na temat banków i wszystkiego co ich dotyczy .
    Brakuje mi danych liczbowych( nie moge ich nigdzie znależć :()a dokładnie
    liczby kart kredytowych wydanych przez takie banki Deutsch Bank, Fortis,
    Inteligo, Multibank Nordea i VW Bank jeśli kots ma prosiłabym o przesłanie z
    góry serdeczne dzięki

  • 2. Data: 2004-04-28 18:27:33
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    5...@n...onet.pl,
    ariana <a...@o...pl>:

    > Inteligo

    0,00

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-04-28 18:54:20
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "ariana" <a...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > Inteligo, Multibank Nordea i VW Bank jeśli kots ma prosiłabym o przesłanie

    Spytaj w tych bankach.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 4. Data: 2004-04-28 19:24:09
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    ariana <a...@o...pl> wrote:
> [...]
    > dotyczy . Brakuje mi danych liczbowych( nie moge ich nigdzie znależć
    > :()a dokładnie liczby kart kredytowych wydanych przez takie banki

    0.

    > [...] VW Bank

    0.

    --