  • 1. Data: 2004-01-27 22:58:10
    Temat: potrzbny kredyt
    Od: "Marcin" <m...@n...pl>

    Witam serdecznie.
    Jestem pierwszy raz na tej grupie wiec z gory przepraszam jesli temat ktory
    chce poruszyc jest nie na miejscu.

    Chce rozszerzyc dzialalnosc swojego przedsiebiorstwa, stworzyc tym samym
    kilka stanowisk pracy (2 moze 3), ale potrzeba na to ok 100000zl. (najlepiej
    na 60 rat). Mam biznesplan ktory nawet w wersji maksymalnie pesymistycznej
    przynosi dochody w pierwszym kwartale. Pomysl na kredyt na az 60 rat to
    tylko moja asekuracja.

    Czy ktos z Panstwa moglby cos na ten temat doradzic ? Jaki bank jaki kredyt
    (chyba bedzie trzeba polaczyc inwestycyjny z obrotowym i gotowkowym) ? A
    moze jest tutaj ktos z okolic Katowic i omowimy szczegoly osobiscie ?

    Pozdrawiam
    Marcin Grabowski