  • 1. Data: 2004-01-27 21:09:56
    Temat: [mBank] mSkandal
    Od: "Maciek" <q...@i...pl>

    Dla leniwych

    http://www.sharepoint.boo.pl/mbank.php

  • 2. Data: 2004-01-27 21:19:13
    Temat: Re: [mBank] mSkandal
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Maciek napisał:

    > Dla leniwych
    >
    > http://www.sharepoint.boo.pl/mbank.php

    Heh, czego to ludzie nie wymysla! Wezcie ciezki mlotek i walnijcie sie
    nim mocno w glowe. Nie gwarantuje, ze to pomoze, ale przynajmniej na pbb
    bedzie spokojniej. :-P

    Bartol

  • 3. Data: 2004-01-27 21:42:50
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> wrote in message
    > Heh, czego to ludzie nie wymysla! Wezcie ciezki mlotek i walnijcie sie
    > nim mocno w glowe. Nie gwarantuje, ze to pomoze, ale przynajmniej na pbb
    > bedzie spokojniej. :-P

    Oj nie pomoze. Oni wiedza, ze mBank odniosl sukces rynkowy dzieki nim i do
    konca zycia powinien im za to rente wyplacac chyba.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 4. Data: 2004-01-27 21:43:25
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Oj nie pomoze. Oni wiedza, ze mBank odniosl sukces rynkowy dzieki nim i do
    > konca zycia powinien im za to rente wyplacac chyba.

    :-)))) Dawno się tak nie ubawiłam ;-) .

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2004-01-27 22:10:29
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Oj nie pomoze. Oni wiedza, ze mBank odniosl sukces rynkowy dzieki nim i do
    > konca zycia powinien im za to rente wyplacac chyba.

    A Twoim zdaniem to dzieki komu ?
    W. Bolanowskiemu ? Niedouczonym mLinkom ??

    MAd Hat
    ter

  • 6. Data: 2004-01-27 22:15:45
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$
    > A Twoim zdaniem to dzieki komu ?

    Sukces rynkowy nie liczy sie iloscia zdobytych pieniedzy, a wynikami
    finansowymi.
    Zrozumiales juz aluzje? ;D

  • 7. Data: 2004-01-27 22:45:13
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Tue, 27 Jan 2004 23:15:45 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >$$Szalony_Kapelusznik$$
    >
    >Sukces rynkowy nie liczy sie iloscia zdobytych pieniedzy, a wynikami
    >finansowymi.

    A czy ktorys z innym polskich bankow typowo wirtualnych jest blizej rentownosci
    niz mBank?

    dn

  • 8. Data: 2004-01-27 22:46:51
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "Maciek" <q...@i...pl> writes:

    > Dla leniwych
    >
    > http://www.sharepoint.boo.pl/mbank.php

    Proponuję na początek sprawdzenie pisowni...

    --
    ( Marcin Kasperski | Osoba jest omegalizacją ewolucji uniwersalnej na )
    ( http://www.mk.w.pl | określonym odcinku etapowym (Teilhard de Chardin) )

  • 9. Data: 2004-01-27 22:57:01
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    devnull <d...@n...net> wrote:
    > A czy ktorys z innym polskich bankow typowo wirtualnych jest blizej
    > rentownosci niz mBank?

    Nie. Ale jakby tak dalej poszlo, to Inteligo moglby byc pierwszy ;)

  • 10. Data: 2004-01-27 23:02:45
    Od: "WaSyL" <wasylek@remove_me.clubbing.pl>

    "Maciek" <q...@i...pl> wrote in message news:bv6k2m$f2g$1@inews.gazeta.pl...
    > Dla leniwych
    >
    > http://www.sharepoint.boo.pl/mbank.php

    Idzcie sobie do VW i zalozcie osobna grupe w alt.*. Co drugi post ze mbank
    oszukuje, to jest nie do zniesienia.