  • 1. Data: 2004-01-27 21:27:18
    Temat: nagrywarki rozmow telefonicznych
    Od: "neuron" <n...@z...com.pl>

    Oprogramowanie wraz z interfejsem do nagrywania rozmow telefonicznych i
    zarzadzania bazami z nagraniami oraz nagrywarka z automatycznym
    przelacznikiem linii - alternatywa dla drogich systemow wielokanalowych
    Szczegóły na www.neuron.com.pl
    zapraszam

  • 2. Data: 2004-01-27 21:33:34
    Temat: Re: nagrywarki rozmow telefonicznych
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Oprogramowanie wraz z interfejsem do nagrywania rozmow telefonicznych i
    > zarzadzania bazami z nagraniami oraz nagrywarka z automatycznym
    > przelacznikiem linii - alternatywa dla drogich systemow wielokanalowych

    Jest taka firma, słyszałem, że sporo gorących rozmów odbywają, może do
    nich uderz?:

    http://w1.827.telia.com/~u82705365/laski/laskilaski.
    htm

    S.