  • 1. Data: 2008-12-07 21:48:10
    Temat: pierwsza KK i DG
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    No wiem, wiem, było już trochę o tym. Czytam sobie co tam piszecie o
    KK (nigdy takiej nie miałem) i w sumie mogłaby mi sie przydać
    (normalne zakupy, wyjazd za granicę, zakupy w internecie zamiast
    płatnej ekarty itd.).
    Nie mam już etatu - od marca DG i z tego co czytam wynika, że to dosyć
    problematyczna sytuacja, która dodatkowo wymaga stosu papieru do
    przedstawienia. Średnio mi się chce zaiwaniać ze stertą papierów do
    bankierów, więc pytanie - gdzie proces przyznania KK będzie w tej
    chwili najmniej upierdliwy przy dochodach tylko z DG?
    Nigdy nie brałem żadnego kredytu, nie miałem kart kredytowych itd.
    Limit jaki mnie na teraz interesuje to jakieś 3-5k.
    mBank, w którym mam konto z 6 lat, podsyłał mi różne propozycje (karta
    za podpis itp.), ale jakoś wtedy mnie to nie interesowało. Jedank ze
    względu na historię jest to jeden z banków, w którym MOŻE udałoby się
    to załatwić w miarę bezboleśnie.
    Z drugiej strony, wolałbym mieć kartę w innym banku (w mbanku mam już
    konto prywatne i firmowe), z jakimś normalnym podglądem przez www.
    Wolałbym kartę nie na pin, ale to już chyba ciężka sprawa..

    Na co poza mbankiem zwrócić jeszcze uwagę? Myślałem generalnie o
    koncie w Aliorze (ale oni chyba mieli problemy z KK na DG?), karcie
    Money i VC z eurobanku (z kontem online)

    dzięki

  • 2. Data: 2008-12-07 22:10:19
    Temat: Re: pierwsza KK i DG
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    P.S. Zadłużenie mam zamiar spłacać w terminie, nie chodzi więc o łatwy
    (i drogi) kredyt.