  • 1. Data: 2008-12-07 23:53:07
    Temat: Gdzie "przechowac" pieniazki na mieszkanie ?
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Problem niby trywialny: ktoś sprzedaje mieszkanie i będzie się chwilę rozglądał za
    innym, a w tym czasie nie chce trzymać wszystkiego w tapczanie, skoro banki tak miłe
    procenty płacą.
    Czy poza rachunkami praktycznie a-vista od 5,50% do 7,07% warto, żeby się
    zainteresował lokatami?
    Którymi?
    Bo jesli będzie musiał zerwać przed upływem trzech miesięcy, to jednak strata
    bedzie...
    THX

  • 2. Data: 2008-12-08 00:18:17
    Temat: Re: Gdzie "przechowac" pieniazki na mieszkanie ?
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Mon, 8 Dec 2008 00:53:07 +0100, 666 napisał(a):

> [...]
    > Którymi?
    > Bo jesli będzie musiał zerwać przed upływem trzech miesięcy, to jednak strata

    Lokata w Noble na 5 miesięcy (chyba) na 10%. Ewentualnie lokata opakowana w
    polisę na zycie z Open FInanse - 6 miesięcy na 8,91% netto.

  • 3. Data: 2008-12-08 07:30:13
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    666 pisze:
> [...]
    > Którymi?
    > Bo jesli będzie musiał zerwać przed upływem trzech miesięcy, to jednak strata

    W Polbanku 9% na 3 miesiące, w razie wycofania pieniędzy wcześniej
    połowa oprocentowania. Można wycofać część środków. Chyba chcą do tego
    założyć konto, ale jest za free.

    Sebastian

  • 4. Data: 2008-12-08 08:27:21
    Temat: Re: Gdzie
    Od: " Aga" <p...@W...gazeta.pl>

    Millenet - lokata minimalnie na 32 dni (sam ustalasz czy chcesz na dluzej),
    odnawialna - 8,5%
    a.

  • 5. Data: 2008-12-08 10:27:32
    Od: "mnemotechnik" <c...@W...gazeta.pl>

    Bank Pocztowy - Kiler lokata 10% na 10 dni. Przez internet, bez obowiązku
    zakładania konta.
    Jeśli na dłużej, to może warto się zainteresować Fortis / Dominet Bankiem -
    mają 9%/3M i 8,5%/6M.

  • 6. Data: 2008-12-08 13:28:22
    Od: KubaS <s...@g...com>

    Ja polecam kupno obligacji z długim czasem do wygaśnięcia.
    To może być fajniejsze jeżleli chodzi o rentowność, ze względu na
    spadające stopy procentowe.

    Pozdrawiam
    Kuba

    Niniejszy post nie stanowi rekomendacji ani oferty w rozumieniu ustawy
    o obrocie instrumentami finansowymi.

  • 7. Data: 2008-12-08 14:38:32
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 8 Dec 2008 10:27:32 +0000 (UTC), mnemotechnik napisał(a):

    > Bank Pocztowy - Kiler lokata 10% na 10 dni. Przez internet, bez obowiązku
    > zakładania konta.

    Maksymalna kwota lokat jednego klienta, to 10.000 zł.
    W dodatku problemy z odzyskaniem swoich pieniędzy!
    Ja już czekam czwarty dzień na zwrot swojej kasy i jak na razie bez
    skutku!
    A infolinia nic nie wie na ten temat!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2008-12-08 17:04:22
    Od: Adamisko <a...@w...pl>

    Chris pisze:
> [...]
    > W dodatku problemy z odzyskaniem swoich pieniędzy!
    > Ja już czekam czwarty dzień na zwrot swojej kasy i jak na razie bez

    Trzeba było przeczytac regulamin a nie polegac na tym co sie komus wydaje.

    Adam, ktory dzisiaj dostal pieniazki z lokaty wzbogacone o odsetki.

  • 9. Data: 2008-12-08 17:09:06
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Adamisko napisał(a):

    > Adam, ktory dzisiaj dostal pieniazki z lokaty wzbogacone o odsetki.

    kiedy ci sie skonczyla lokata?

    PG

  • 10. Data: 2008-12-08 17:31:19
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    Ja także dziś dostałem. Wyliczone dokładnie tak, jak sam sobie wyliczyłem: z
    2700zł odsetki naliczyli 6,40zł. Przelew wyszedł 28.11, a wrócił 8.12. Dziś
    poleżą sobie spokojnie na 4,75%, a jutro znowu kopa na Pocztowy :-)

    Wszystko działa i bez paniki.