  • 1. Data: 2008-12-07 21:28:06
    Temat: Konkurs Visa & drukowane potwierdzenia
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    Witam.
    Czy w konkursie Visy są akceptowane (w razie ewentualnej wygranej he he he)
    papierowe potwierdzenia dokonania zakupu za pośrednictwem karty, które
    drukuje się z poziomu serwisu transakcyjnego swojego banku?

    Po za tym czy można rejestrować jeszcze transakcje z okresu listopada, kiedy
    to promocja Visy się zaczęła? Czy to w ogóle ma jakieś znaczenie?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2008-12-07 21:33:55
    Temat: Re: Konkurs Visa & drukowane potwierdzenia
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:ghhejq$t0j$1@news.interia.pl, *Piotr Karski* wrote:
> [...]
    >
    > Po za tym czy można rejestrować jeszcze transakcje z okresu
    > listopada, kiedy to promocja Visy się zaczęła? Czy to w ogóle ma

    a regulamin czytal?
    Wyciag wystarcza.
    Transakcje ztcp od 03.11 sie licza.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2008-12-07 21:35:44
    Od: Adamisko <a...@w...pl>

    Piotr Karski pisze:
> [...]
    > papierowe potwierdzenia dokonania zakupu za pośrednictwem karty, które
    > drukuje się z poziomu serwisu transakcyjnego swojego banku?

    https://www.visapromotions.net/pl/index_faq.html

    Pytanie: Wg regulaminu promocji Visa: "Uczestnik loterii jest obowiązany
    do zachowania wydruku z terminala lub wydruku z konta dotyczącego
    zgłoszonej transakcji....", stąd zapytanie: czy potwierdzeniem dokonanej
    transakcji może być wykaz rozliczonych transakcji z banku zawierający
    datę, miejsce, kwotę transakcji?

    Odpowiedź: Wszelkie wyciągi z konta/zestawienia transakcji na koncie
    potwierdzające, że dana osoba dokonała transakcji zakupowej (czyli nie
    był to przelew np. za rachunki) są wystarczającym dowodem dokonania
    transakcji. Jednocześnie jest bardzo ważne, żeby potwierdzenie
    wskazywało datę dokonania transakcji, a nie datę jej księgowania (które
    mogą się od siebie różnić). Data transakcji zarejestrowanej w loterii
    musi być taka sama jak data na potwierdzeniu.

    > Po za tym czy można rejestrować jeszcze transakcje z okresu listopada, kiedy
    > to promocja Visy się zaczęła? Czy to w ogóle ma jakieś znaczenie?

    A jak myslisz, tak na logike...?

  • 4. Data: 2008-12-07 21:47:47
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Adamisko" news:ghhfjc$nhl$1@news.task.gda.pl

    > A jak myslisz, tak na logike...?

    Logika? Ów wyraz obcym dla mnie jest :]

  • 5. Data: 2008-12-07 21:51:35
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "darnok" news:ghhfvp$b4p$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > a regulamin czytal?

    Tak! :)

    > Wyciag wystarcza.
    > Transakcje ztcp od 03.11 sie licza.

    Powstaje teraz jednak nierozwiązana kwestia (problem jest dość poważny) co
    rozumiemy pod pojęciem "wyciąg", szczególnie co pod tym pojęciem rozumie
    Visa :) Czy za wyciąg uznaje comiesięczne zestawienie transakcji dokonanych
    na danym rachunku w postaci papierowej, które klient otrzymuje (jeżeli chce
    itp.) od banku w cyklu comiesięcznym, czy też za ów wyciąg można rozumieć
    ewentualną kartkę papieru, która zapełni się danymi danej transakcji
    kartowej jeżeli tylko zapragniemy przenieść jej szczegóły na kartkę białego
    papieru :)

    Pozdrawiam gorąco.

  • 6. Data: 2008-12-08 18:48:17
    Od: " " <l...@g...pl>

    wlasnie tez mam zamiar wziasc w tym konkursie udzial, gdzie sie
    rejestrujecie przez gg czy przez ich strone? ktoredy szybciej?

  • 7. Data: 2008-12-08 20:52:35
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    <l...@g...pl> news:ghjq5h$e3u$1@inews.gazeta.pl

    > wlasnie tez mam zamiar wziasc w tym konkursie udzial, gdzie sie
    > rejestrujecie przez gg czy przez ich strone? ktoredy szybciej?

    Nie próbowałem rejestracji przez GG z tego powodu, że m. in. nie korzystam z
    tego komunikatora. Ale przeczuwam, że proces jest bardziej
    skomplikowany/dłuższy niż zarejestrowanie transakcji przez www.

    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2008-12-08 22:02:48
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 08 gru 2008 o 21:52 GMT, Piotr Karski napisał(a):

    > Nie próbowałem rejestracji przez GG z tego powodu, że m. in. nie korzystam z
    > tego komunikatora. Ale przeczuwam, że proces jest bardziej
    > skomplikowany/dłuższy niż zarejestrowanie transakcji przez www.

    Sama poczatkowa rejestracja jest nieclo dluzsza, ale sprowadza sie do
    wpisania juz nie pamietam 1,2 czy 3 linijek tekstu :) email, i jakies inne
    dane,

    potem rejestracja kazdej operacji na karcie, to wiadomosc
    "xxxx-xx-xx 123,45"

    jak dla mnie duzo prostrze i szybsze niz www

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 9. Data: 2008-12-09 20:34:29
    Od: " " <2...@g...pl>

    Brzezi <b...@g...com> napisał(a):

> [...]

    ja sie rejestrowalem i przez gg i przez ich strone, nieco dluzej faktycznie schodzi
    sie na gg, ale to
    chyba nie ma wiekszej roznicy gdzie sie rejestrowac, wazne zeby wygrac........po ile
    transakcji
    rejestrujecie dziennie?

  • 10. Data: 2008-12-09 21:47:45
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    wto, 09 gru 2008 o 21:34 GMT, napisał(a):

    > chyba nie ma wiekszej roznicy gdzie sie rejestrowac, wazne zeby wygrac........po
    ile transakcji
    > rejestrujecie dziennie?

    ja raz ponad 10, czy miasta ktorem popierajom tez mom wpisywac?

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ If one cannot enjoy reading a book over ]
    [ Ekg: #3781111 ][ and over again, there is no use ]