  • 1. Data: 2004-10-27 20:47:17
    Temat: pełnomocnik
    Od: "yoan" <w...@c...pl>

    czy pełnomocnik do konta może zrobić przelew z konta do którego jest
    pełnomocnikiem w danym banku na inne swoje konto w innym banku?
    Pytam bo jeden bank odmówił mi zrobienia takiego przelewu.

    dzięki

  • 2. Data: 2004-10-27 20:54:48
    Temat: Re: pełnomocnik
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-27 22:47, kiedy yoan napisał(a) co
    następuje:
> [...]
    > pełnomocnikiem w danym banku na inne swoje konto w innym banku?
    > Pytam bo jeden bank odmówił mi zrobienia takiego przelewu.

    Zależy od zakresu pełnomocnictwa. Może być pełne, albo częściowe. I może
    zawierać wyłączenia. Wszystko powinno być w umowie.

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 3. Data: 2004-10-27 22:17:17
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 27 Oct 2004 20:47:17 GMT, yoan naskrobał(a):

    > czy pełnomocnik do konta może zrobić przelew z konta do którego jest
    > pełnomocnikiem w danym banku na inne swoje konto w innym banku?
    > Pytam bo jeden bank odmówił mi zrobienia takiego przelewu.

    powinno pisać w regulaminie lub umowie.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-10-28 06:06:34
    Od: Van Gogush <g...@p...onet.pl>

    > powinno pisać w regulaminie lub umowie.

    lub raczej w pełnomocnictwie

    VG

  • 5. Data: 2004-10-28 08:54:32
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 28 Oct 2004 08:06:34 +0200, Van Gogush naskrobał(a):

    > lub raczej w pełnomocnictwie

    pełnomoctwo choćby notarialne nie robi na banku wiekszego wrażenia jeżeli w
    regulaminie są wprost ograniczenia do określonych operacji.