  • 1. Data: 2004-10-27 16:44:11
    Temat: Ksiazeczka mieszkaniowa
    Od: "AsiA" <B...@g...pl>

    Witam
    Czy ktos sie orientuje jak teraz po prywatyzacji PKO jest z ksiazeczkami
    mieszkaniowymi?
    Czy nadal obowiazuja takie zasady jak kiedys?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-27 17:06:06
    Temat: Re: Ksiazeczka mieszkaniowa
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    AsiA <B...@g...pl> zapodał(a):
    > Witam
    > Czy ktos sie orientuje jak teraz po prywatyzacji PKO jest z ksiazeczkami
    > mieszkaniowymi?
    > Czy nadal obowiazuja takie zasady jak kiedys?

    Tak. Z tego, co się jednak orientuję: ich wartość spadła (wkurzające jest
    to, bo przecież ... mieszkania drożeją...). Ja chyba dam do wyceny w przyszłym
    roku :)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2004-10-27 19:43:11
    Od: "Skiera" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Tak. Z tego, co się jednak orientuję: ich wartość spadła (wkurzające jest
    > to, bo przecież ... mieszkania drożeją...). Ja chyba dam do wyceny w

    co znaczy ze wartosc ksiazeczek spadla ? oprocentowanie jest takie samo a
    pramia gwarancyjna zalezy od ceny metra kwadratowego

  • 4. Data: 2004-10-28 13:12:16
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Skiera zapodał(a):

    > przyszłym
    > co znaczy ze wartosc ksiazeczek spadla ? oprocentowanie jest takie samo a
    > pramia gwarancyjna zalezy od ceny metra kwadratowego

    troszkę co innego miałem na myśli (ogólną ich wartość od czasu
    oszczędzania).

    Masz rację, bo mieszkania drożeją i tym samym m2. Sprawdzałem:
    - w 1999roku m2 kosztował rzędu 2200
    - zanosi się, że w 2005 dobije do 2600 (już jest ponad 2500).

    Sprawdzałem na stronie GUSu.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl