  • 1. Data: 2004-10-27 14:28:49
    Temat: Refinansowanie kredytu
    Od: "biker" <b...@d...pl>

    Witam !!!

    Posiadam kredyt hipoteczny w PKO BP w PLN-ach, około 75 tys.
    Ostanio przyszła do mnie wiadomość z PKO że zostały podniesione stopy i że
    teraz mam oprocętopwanie 9,58% !!! Szok

    Chciałbym go przewalutować na np CHF. Na stronie PKO podają że od takiej
    operacji pobiorą sobie od 0,8 % kwoty.
    Czy można z nimi pertraktować co do wysokości tej prowizji ?

    Może taniej było by przenieść kredyt do innego banku - tylko jakiego ?

    Trochę rozważałem nad mBank-iem i ofertą mPLAN-u, nawet wysłałem im
    zgłoszenie i w odpowiedzi zadzwonili do mnie i zaproponowali 2,95% w CHF,
    ale sam nie wiem. Posiadam tam konto i jak na razie jestem baaaaardzo
    zadowolony, czy może mi ktoś powiedzieć jak będzie u nich z kredytem?

    Boję się (mogę nie mieć racji) że jeśli bank "padnie" to czy jacyś smutni
    panowie pewnego dnia przyjdą do mojego mieszkania i powiedzą że jest ono
    ich. Jakie jest postępowanie w takich przypadkach, czy wierzyciele banku
    mają takie prawo ?

    Jakie są opłaty jeśli chodzi o zmianę we wpisie do hipoteki ?

    Sporo tego ale pewnie mnie rozumiecie.

    Za wszelkie info z góry dziękuję

    Pozdrawiam GS