  • 1. Data: 2004-09-30 05:56:57
    Temat: pekao s.a. to scierwo
    Od: "uqar" <u...@o...pl>

    witam

    wczoraj poszedlem do banku po kredycik ...10000....wplywy na konto jakies
    1800 netto co miesiac......., a pani w banku mi mowi ze nie moze mi dac bo
    nie spelniam warunkow......tzn spelniam ale musze miec do takiej kwoty
    zyranta, wiec mowie ze zona ( wplywy takie same), a ona mi mowi ze nie moze
    bo nie ma rozdzielnosci majatkowej, ...wiec juz zalamany mowie ze syn bedzie
    zyrowal...a ona mi na to ze zyrant musi zarabiac 1600 netto. odwrocilem sie
    na piecie i wyszedlem....laski bez.
    poszedlem do pko bp, zona ma tam konto, przy okienku sie spytalem o kredyt
    15000, babka mi wszystko rozpisala i wydrukowala, nie trzeba miec nic innego
    tylko dowod osobisty i konto od pol roku, zadnych zyrantow, pyta sie mnie
    ile zonie wplywa na konto, wiec ja jej powiedzialem ze 1200 netto, na to ona
    ze nie ma zadnego problemu, i nawet oprocentowanie sensowne ...mniejsze niz
    w ty msyfie pierwszym.

    pozdrawiam i astanawiam sie jak to mozliwe ze sa takie roznice pomiedzy
    dwoma bankami?

    uqar

  • 2. Data: 2004-09-30 08:28:34
    Temat: Re: pekao s.a. to scierwo
    Od: "MarcinB" <mn_b[a_może_by_tak_bez_spamu_?]@go2.pl>

    Użytkownik "uqar" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > astanawiam sie jak to mozliwe ze sa takie roznice pomiedzy
    > dwoma bankami?

    wolny rynek?

    MarcinB

  • 3. Data: 2004-09-30 08:32:56
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    Ja bym powiedział inaczej, wchodzac tym samym na zdziebko inny temat: Co
    Kraj To Obyczaj :-(

    A tak swoja droga, masz obok inne banki, czemuś sie uparł akurat na PKO SA ?
    Masz jakies konkretne powody ?

    Pzdr
    Zesu@@@

    Użytkownik "MarcinB" <mn_b[a_może_by_tak_bez_spamu_?]@go2.pl> napisał w
    wiadomości news:415bc3b4@news.home.net.pl...

  • 4. Data: 2004-09-30 10:21:37
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    uqar wrote:
> [...]
    > zyrowal...a ona mi na to ze zyrant musi zarabiac 1600 netto. odwrocilem sie

    Spoko, kiedyś byłem świadkiem, właśnie w Pekao S.A., jak przyszedł
    pewien Pan po kredyt w kwocie mniejszej niż posiadał na rachunku w tym
    samym banku, do tego był właścicielem kilku kamienic na gdańskiej
    starówce. Decyzja banku była odmowna.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 5. Data: 2004-09-30 15:04:34
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    ^
    > samym banku, do tego był właścicielem kilku kamienic na gdańskiej
    > starówce. Decyzja banku była odmowna.

    Nie dziwię, może miał coś z głową ;))

  • 6. Data: 2004-09-30 15:44:00
    Od: "Adro" <a...@p...Tyskie.org>

    Użytkownik >> <buraxta> << napisał:

    [...]
> [...]
    > pewien Pan po kredyt w kwocie mniejszej niż posiadał na rachunku w tym
    > samym banku, do tego był właścicielem kilku kamienic na gdańskiej

    No i nic dziwnego. W Gdańsku nie ma starówki, więc kłamał, więc był
    niewiarygodny.

    --
    * * * * * * * *
    Tymczasem,

  • 7. Data: 2004-09-30 16:51:42
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    Adro wrote:
    > No i nic dziwnego. W Gdańsku nie ma starówki, więc kłamał, więc był
    > niewiarygodny.

    Hmmm, to coś nowego dla mnie, chociaż mieszkam tu od urodzenia ;)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\

  • 8. Data: 2004-09-30 17:47:52
    Od: "robaczek" <n...@n...pl>

    > pozdrawiam i astanawiam sie jak to mozliwe ze sa takie roznice pomiedzy
    > dwoma bankami?
    > uqar

    to ty nie wiedziales ze ten bank obral kurs a'la titanic ?
    w glowach sie panom wlochom poprzewracalo...
    fizole to jeszcze nic... ty wez sie zapytaj jakiegos przedsiebiorcy co mial
    cokolwiek wspolnego z tym zalosnym bankiem - jak on ma teraz przechlapane (o
    ile jeszcze tam jest)... najbardziej rozbawilo mnie kiedys jak znajomy
    biznesmen opowiadal jak ten bank rozpatrywal jego wniosek o kredyt. a moil
    ze bylo to tak ze trafil on do wroclawia, decydentem byl pan wloch
    (unicredito) ktory pobieznie luknawszy na papiery oznajmial: DAĆ , lub NIE
    DAĆ :) bez zadnej fachowej oceny :) czy to prawda czy tez nie - info o tym
    poszlo w swiat i do dzis skutecznie straszy potencjalnych kredytobiorcow
    :)))
    ja skutecznie omijam ten bank, chociaz jeszcze kilka lat temu bylem jego
    klientem...

  • 9. Data: 2004-10-01 08:04:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Thu, 30 Sep 2004 18:51:42 +0200, "<buraxta>" <b...@o...pl> wrote:

    >Hmmm, to coś nowego dla mnie, chociaż mieszkam tu od urodzenia ;)

    Od kiedy to Warszawa jest Gdańskiem?
    --

  • 10. Data: 2004-10-01 20:03:53
    Od: "<buraxta>" <b...@o...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Od kiedy to Warszawa jest Gdańskiem?

    A kto tu mówi o Warszawie? Wiem, do czego zmierzasz, ale niestety
    przyczepiłeś się do złego szczegółu.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\