  • 1. Data: 2004-09-29 15:14:31
    Temat: Przelew z UK do Polski
    Od: "P.D." <i...@q...pl>

    Witajcie,

    1) jak najlepiej z UK przelac pieniadze do Polski?

    Oczywiscie chodzi mi o bank w Polsce ktory nie bedzie sciagal ze mnie za
    duzego haraczu za przewalutowanie oraz aby oplaty miesieczne byly
    minimalne, i byl dostep przez net.

    Chodzi mi po glowie bank BPH...

    2) Pytanie z ciekawosci - czy istnieje taka mozliwosc, aby miec jedno
    konto [w Polsce lub UK] i korzystac z tego konta tu i tam ?

    3) O czym jeszcze powinienem pamietac przy takich transakcjach?

    [przeswietlilem grupe przez google, ale za wiele konkretnych odpowiedzi
    nie znalazlem]