  • 1. Data: 2004-09-29 15:52:56
    Temat: Freedomsense - ktoś może próbował?
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej.N.O.@.S.P.A.M.post.pl>

    Witam!

    Analazłerm dość ciekawa ofertę prepaidowej karty MC:
    http://www.freedomsense.co.uk/ Czy ktoś może korzystał z ich usług?
    Ewentualnie czy ktoś mógłby polecić inną prepaidową kartę MC/Visa wypukłą i
    nie-wirtualną? Wskazany brak konieczności pojawiania się w banku wydającym
    kartę ;-)
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik::WaRsZaWa

  • 2. Data: 2004-09-30 07:41:37
    Temat: Re: Freedomsense - ktoś może próbował?
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    > Analazłerm dość ciekawa ofertę prepaidowej karty MC:
    > http://www.freedomsense.co.uk/ Czy ktoś może korzystał z ich usług?

    Fajna ciekawostka. Ale droga jak czort! To już chyba lepiej kombinować w
    stronę Visy Gold mBanku. Z pewności taniej. No i nie musisz pojawiać się w
    banku.

    Pozdrawiam,
    Pablo

  • 3. Data: 2004-09-30 08:28:27
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Fajna ciekawostka. Ale droga jak czort! To już chyba lepiej kombinować w
    > stronę Visy Gold mBanku. Z pewności taniej. No i nie musisz pojawiać się w
    > banku.

    Przeciez to zupelnie inny produkt... Swoja droga bardzo fajna sprawa - ale
    niestety wypukle prepaidy raczej nigdzie nie sa tanie...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 4. Data: 2004-09-30 08:35:13
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    > Przeciez to zupelnie inny produkt... Swoja droga bardzo fajna sprawa - ale
    > niestety wypukle prepaidy raczej nigdzie nie sa tanie...

    Miałem na myśli kartę debetową Visa Gold mBanku do eKonta lub eMaxa. Zasada
    działania jest identyczna. W kazdym przypadku masz konto w banku i musisz
    wpłacić na konto, żeby móc użyć karty (co by debetu nie spowodować
    oczywiście).

    Pozdrowienia,
    Pablo

  • 5. Data: 2004-09-30 09:11:00
    Od: "Chandler" <c...@v...pl>

    http://www.eufora.com/home.jsp

    --
    Chandler

  • 6. Data: 2004-09-30 09:22:59
    Temat: Re: Freedomsense - ktos moze probowal?
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 9/30/2004 11:11 AM, Chandler wrote:

    > http://www.eufora.com/home.jsp

    A co z tym:

    ELIGIBILITY REQUIREMENTS: You must be a U.S. Resident, 18 or older and
    have a valid Social Security Number that can be verified with a consumer
    reporting agency. Applications must be fully completed. Application
    information must be verifiable and without fraud or other risk alerts.

    Pzdr: Catbert

  • 7. Data: 2004-09-30 12:48:31
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

> [...]
    > działania jest identyczna. W kazdym przypadku masz konto w banku i musisz
    > wpłacić na konto, żeby móc użyć karty (co by debetu nie spowodować

    Ale aby otrzymać musisz mieć zdolność kredytową, do prepaida - nie.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 8. Data: 2004-09-30 13:02:31
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    > Zasada
    >
    > Ale aby otrzymać musisz mieć zdolność kredytową, do prepaida - nie.

    Nie musisz miec zdolnosci kredytowej, bo karta o ktorej pisze nie jest karta
    kredytowa. Patrz na

    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/vg.html

    Pozdrawiam,
    Pablo

  • 9. Data: 2004-09-30 13:15:41
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej.N.O.@.S.P.A.M.post.pl>

    > Nie musisz miec zdolnosci kredytowej, bo karta o ktorej pisze nie jest
    karta
    > kredytowa. Patrz na
    > http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/vg.html
    Fajna, ale droga i są niestety określone minimalne saldo dla którego można
    się ubiegac o kartę :-(

  • 10. Data: 2004-09-30 13:51:30
    Od: "Pablo" <p...@w...pl>

    > karta
    > Fajna, ale droga i są niestety określone minimalne saldo dla którego można
    > się ubiegac o kartę :-(

    Karta o ktora pytales kosztuje 99 funtów plus 4.20 funta za monthly access
    fee i 1 funt za każdą transakcję poza UK. Musisz jeszcze doliczyć koszty
    zasilenia karty. Jak przymierzasz się do takich wydatków, to karta mbanku
    nie powinna być dla Ciebie droga.

    Pozdrawiam,
    Pablo