  • 11. Data: 2008-02-06 00:11:46
    Temat: Re: opóźniona spłata karty
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MarekZ wrote:
> [...]
    > rozkladu pomiedzy okresy rozliczeniowe, w zadnym razie nie jest
    > doliczana calosc kwoty niedoplaty z poprzednich okresow a tylko 5% z
    > niej, w calosci moga byc doliczane jedynie odsetki, oplaty oraz prowizje).
    > 3. Nie istnieje "kwota minimalna zwykle", bo rozklad wydatkow karta nie
    > jest jednostajny.
    > 4. Tworca watku niczego nie "zawalil".
    > 5. Podniesienie oprocentowania dla konkretnej karty nie wchodzi w tym
    > banku (i raczej w zadnym banku w PL) w rachube, tym bardziej ze w
    > omawianym przypadku brak do tego jakichkolwiek przeslanek.

    Bredzisz jak zwykle, ale mi sie nie chce odpisywać. Trzymaj się swojej
    wiedzy. Nie zginiesz.

  • 12. Data: 2008-02-06 00:38:13
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > Bredzisz jak zwykle, ale mi sie nie chce odpisywać. Trzymaj się swojej
    > wiedzy. Nie zginiesz.

    A na frustracje i doglebne poczucie niezrozumienia przez swiat dobry
    powinien byc sen. Lepiej dziala niz odpisywanie. :-)

    marekz

  • 13. Data: 2008-02-06 07:12:01
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-02-06 01:11, witek stwierdził, że:
    > Bredzisz jak zwykle, ale mi sie nie chce odpisywać.

    Argument masz bardzo mocny ;-)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,