  • 1. Data: 2008-02-05 20:59:07
    Temat: [Multibank] Czas odpowiedzi na reklamacje
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    7 grudnia ubieglego roku zlozylem reklamacje dotyczaca dosc prostej, jak mi
    sie wydawalo, sprawy. A mianowicie obciazenia za prowadzenie rachunku mimo
    spelnienia warunku promocji zero oplat przez 6 m-cy. Za 2 dni mina 2
    miesiace od zlozenia reklamacji i nic sie nie dzieje. Mam wrazenie, ze
    Multi ma jakies problemy kadrowe, bo 2 m-ce to dosc duzo czasu jak na
    podjecie decyzji przy tak prostej sprawie... Mam nadzieje, ze nie wroca
    czasy kiedy na realizacje przelewu czekalo sie 3 dni robocze ;).

    MK

  • 2. Data: 2008-02-05 21:06:39
    Temat: Re: [Multibank] Czas odpowiedzi na reklamacje
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik napisał(a):
    > Oni zgubili tę reklamację. Ich system tak ma. Zadzwoń, to się przekonasz.

    Czy ja wiem ? Moja reklamacja jest realizowana juz kilka miesiecy (od
    wrzesnia ?) W systemie widnieje :)

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-02-05 21:13:06
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik napisał(a):
    > Ale Twoja wymaga działań wykraczających poza bank. Jego tylko spojrzenia na
    > historię rachunku...

    No dobrze, ale 6 miesiecy to juz chyba dosyc dlugo ? :)

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-02-05 21:22:12
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 5. Data: 2008-02-05 21:46:32
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

  • 6. Data: 2008-02-05 23:12:16
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> wrote in message
    .

    > Oni zgubili tę reklamację. Ich system tak ma. Zadzwoń, to się przekonasz.
    > --

    Problem w tym, ze nie zgubili. Dzwonilem i powiedziano mi, ze nie ma przy
    niej nawet zadnej notatki. Zaproponowano mi przeslanie reklamacji do
    supervisora z prosba o szybkie jej rozwiazanie. Zgodzilem sie. Zobaczymy
    kiedy sie odezwa.

    MK

  • 7. Data: 2008-02-05 23:46:10
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > No dobrze, ale 6 miesiecy to juz chyba dosyc dlugo ? :)

    Nie dla Multibanku. Tam czas prawie stoi w miejscu od kilku latek.

    marekz