  • 1. Data: 2008-04-23 17:42:54
    Temat: Szybka pożyczka w Millenium
    Od: "Zenon Z" <z...@n...invalid>

    Witam,

    Od dłuższego czasu mam u nich otwarte konto, na które regularnie
    wpływają zarobione przeze mnie boliwary. W zeszłym roku zaproponowano mi
    pożyczkę gotówkową. Akurat kasa była mi dość potrzebna, a skorzystanie z
    oferty wymagało tylko kilku kliknięć, to i skusiłem się. Spłacałem sobie
    ten kredyt spokojnie, aż tu w zeszłym tygodniu odebrałem telefon z Mille
    - zaproponowano mi podniesienie kwoty pożyczki, tyle że tym razem
    musiałbym się udać do oddziału. Mają skubańce jakiś szósty zmysł, bo
    padł mi ostatnio sprzęt, którego używam do pracy, więc trochę dodatkowej
    gotówki na zakup nowego nie zaszkodzi. Wybrałem się więc do "mojego"
    oddziału - przy okazji planowałem zademonstrować im mój nowy dowód
    osobisty.

    Cóż. W odróżnieniu od pierwszego razu, gdzie trochę poklikałem i Mille
    przelało kasę na moje konto, w oddziale spędziłem grubo ponad godzinę -
    i to nie czekając w kolejce. Najpierw zmarnowano nieco czasu na
    aktualizacji numeru DO i adresu zameldowania (zmiana kodu pocztowego) -
    miła pani w oddziale chyba była nowa, bo nie mogła coś sobie z tym
    poradzić. Potem przyszła pora na załatwienie kwestii pożyczki. Tutaj też
    nie było za różowo, bo pani kłopoty miała jeszcze większe. Wreszcie
    ulitował się nad nami jej kolega, który nowy chyba nie był i dalej
    poszło już w miarę sprawnie - ustaliliśmy jaka kwota i na ile,
    wydrukowali umowę, przeczytałem, podpisałem i wyszedłem (a było coś w
    okolicach południa).

    Dalszy ciąg tej wzruszającej historii jest taki, że po powrocie do domu
    zalogowałem się do MilleNetu i na liście kredytów oprócz dotychczasowego
    (z historią spłat etc.) pojawiła się nowa pozycja - "Szybka pożyczka -
    podwyższenie".
    Jednak lista transakcji jest pusta, saldo bieżące wynosi 0 PLN, zaś
    kliknięcie na harmonogram spłat daje błąd ogólny i komunikat, że system
    nie znalazł żadnych kredytów. Pieniądze jeszcze nie zostały przelane na
    moje konto. Wnioskuję zatem, że ta pożyczka nie została jeszcze
    uruchomiona.

    Moje pytanie: na ile szybka jest ta szybka pożyczka? Pieniądze są mi
    raczej pilnie potrzebne, bo mam przestoje w pracy, a to nie jest fajna
    sprawa. Więc jeżeli przyjdzie mi teraz czekać dwa tygodnie na
    uruchomienie kredytu, to ja chromolę taki interes. Rozumiem, że oni te
    podpisane papiery muszą odesłać, ale ile to może zająć? Zakładałem, że
    to pójdzie jakoś szybciej, jak np. za pierwszym razem. Więc nie wiem,
    czy to normalne, czy coś skrewili w oddziale (po kłopotach, jakie mieli
    przy edycji moich danych, nie wykluczam takiej możliwości). Po jakim
    czasie należałoby ich zacząć nękać? I lepiej zacząć od nękania infolinii
    (może tam ktoś jest bardziej kompetentny), czy nękać osobiście
    sprzedawców w oddziale (nie wróżę tu sobie sukcesu, średnio uśmiecha mi
    się zmarnowanie tam kolejnych paru godzin).

    Kudosy dla każdego, kto zmarnował parę minut życia na przeczytanie moich
    wypocin.
    Pozdrawiam.