  • 1. Data: 2008-04-23 14:00:46
    Temat: iPKO sie posypal w srodku dnia
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Przerwa techniczna i wolno dziala, super a dzis mialem termin platnosci!

    Wiem ze to nie grupa od zali, prosze wybaczyc

  • 2. Data: 2008-04-23 14:57:19
    Temat: Re: iPKO sie posypal w srodku dnia
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Papkin" 480f4111$...@n...home.net.pl

    > Przerwa techniczna i wolno dziala, super a dzis mialem termin platnosci!

    A mnie 30 minut nie starczyło na przelanie pieniędzy na VAT. Najpierw musiałem
    włączyć komputer (normalnie jest włączony, ale tej nocy najwyraźniej nie było
    prądu) co zajmuje ponad 5 minut; później zalogować się do Polbanku, co zajęło
    kolejne minuty; przelać tam z mego oszczędzającego na moje gotówkowe, co trwało
    aż 15 minut -- sic!!; a stamtąd na firmowe w mBanku... Choć zacząłem przelewanie
    około godziny 13:30, do godziny 14 nie udało się i przelew pójdzie dopiero jutro,
    a dziś już mam jeden dzień poślizgu z uwagi na popełniony przeze mnie błąd
    wczorajszego dnia...

    Tyle tylko, że ja zacząłem przelewanie na 5 dni przed upływem terminu, więc do
    25 kwietnia mam jeszcze kilka chwil ;) i kilka zapasowych możliwości płacenia...

    -=-

    Konklu? ;) Nie wolno niczego zostawiać na ostatnią chwilę. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 3. Data: 2008-04-23 23:33:00
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" funip7$fhj$...@f...man.torun.pl

> [...]

    > 25 kwietnia mam jeszcze kilka chwil ;) i kilka zapasowych możliwości płacenia...

    Kolejny ZONK... Błąd Altamiry... Pieniądze wysłane przeze mnie wczoraj
    z Polbanku, utkną :) na jakiś czas (oby nie na ,,zawsze'') w mBanku za
    sprawą znanego błędu :) Altamiry... Na szczęście na nie moim prywatnym
    koncie w mBanku pieniądze na VAT już są -- zostały wysłane tam z dwóch
    innych źródeł. Zanim dotrą do US, muszą przejść :) na nie mój rachunek
    firmowy w mBanku... Upoważnienia do tych nie moich rachunków w drodze;
    być może dotrą, zanim umrę z nudów... ;) Bez upoważnień poruszanie się
    po cudzych kontach (do których nie :) mam stale przy sobie telefonu na
    który przysyłane są SMSy z hasłami) bywa kłopotliwe...

    Takie trudnością są dobrą lekcją cierpliwości. :)

    --