  • 11. Data: 2022-01-02 11:38:03
    Temat: Re: ocena strony - prośba
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    > Zaproponujesz mi OC za mniej niż 311 pln/rok? ;)
    > Volvo S40 2009 2 litry Diesla

    prześlij mi chociaż swój dane osobowe i pesel, muszę sprawdzić jaką masz
    historię w UFG

    + dane z dowodu rej. do taryfikacji

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 12. Data: 2022-01-02 11:39:12
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    > Gdy się kliknie na link https://robertsierant.pl/kontakt/, to faktycznie
    > wyskakuje błąd 404. Ale klikając link
    > https://robertsierant.pl/formularz-kontaktowy/ albo wejdzie na stronę i
    > kliknie "kontakt", to działa. Pytanie, czemu ktoś miałby próbować
    > wchodzić na nieistniejący link "kontakt"?

    skoro link nie działa to nie powinno go tam być, usunąłem i problem
    powinien zniknąć

    jest już dobrze?

    coś jeszcze znaleźliście?

  • 13. Data: 2022-01-02 14:59:29
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 02.01.2022 o 11:39, Robert_DF pisze:
    > jest już dobrze?
    >
    > coś jeszcze znaleźliście?

    Jeszcze w stopce strony, sekcja INFORMACJE, link Kontakt też prowadzi do
    404. Oraz wyraz "kontaktu" na stronie
    https://robertsierant.pl/inwestycje-w-nieruchomosci/
    A w sumie czemu strona /kontakt/ nie może istnieć?)

    Polityka prywatności:
    > adres do doręczeń: , NIP: 7821080280
    W ogóle pkt 1 Postanowień jest chaotyczny.

    Rodzaj przetwarzanych danych: na pewno nie poznajesz imion i nazwisk? W
    formularzu kontaktowym masz takie pole. Rodzajem danych osobowych (a na
    pewno zasługujących na taką samą ochronę) są także dane finansowe.
    Podanie danych osobowych przez użytkownika jest dobrowolne. -> może
    dopisz coś "ale niezbędne do kontaktu i wykonania usługi"?
    Opisujesz pliki "cookies", a strona prosi o zgodę na ciasteczka
    (ujednolicić, i bez ciapek "")
    I przecinki, są nieco, swawolne, w Polityce jak i w ogóle na stronach.

    --
    Alf/red/

  • 14. Data: 2022-01-03 09:48:29
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 03.01.2022 o 02:45, Eneuel pisze:

    > Axa, za pośrednictwem mBanku, dała mi 311 pln -- diabli wiedzą, co
    > oferuję... Jeżdżę bardzo rzadko, głównie po mieście, słabo widzę,
    > lubię złe warunki drogowe... Opony zimowe mam, ale ich nie używam
    > -- z przodu mam wielosezonowe Dębice, z tyłu fabryczne letnie...
    > Samochód jest moją własnością dopiero od lutego 2017
    > roku...
    >
    > Mogę zaoferować jednorazowe zapłacenie za rok z góry. ;)

    wszystko powyższe nie ma żadnego znaczenia, jaką masz historię w UFG?
    jaki kod pocztowy?

    > W tych 311 PLN jest mini assistance czy jakoś tak... W razie czego
    > -- pomoc przy drobnych awariach typu rozładowany akumulator czy
    > uszkodzona opona...
    > Zainteresowanych odsyłam do ogólnych warunków...

    mini ASS nie działa przy "drobnych awariach" a jedynie w przypadku szkody

    > O pomoc chyba mogę prosić zarówno ubezpieczyciela -- trudno mu coś
    > zarzucić jak na razie, jak i mBank -- bardzo życzliwie nastawiony
    > do mnie, jak na razie...
    >
    > Teraz to Uniqa, nie Axa.

    no tak, płacisz składkę i coś więcej?
    każde TU które tylko przyjmuje składkę jest bardzo ok, tak naprawdę jego
    "jakość" można ocenić dopiero w przypadku szkody

  • 15. Data: 2022-01-03 09:52:21
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    W dniu 03.01.2022 o 02:51, Eneuel pisze:

    > Czasami jakaś instytucja do mnie dzwoni i namiętnie prosi mnie o
    > moje dane osobowe. Gdy beznamiętnie ;) odmawiam, instytucja mnie
    > chwali za obywatelską podstawę...

    i słusznie, ale aby otrzymać wiążącą "decyzję" dane są wymagane, tak to
    działa

    > Załóżmy wstępnie optymalny wariant.

    w ubezpieczeniach komunikacyjnych NIE MA czegoś takiego jak standardowy
    klient czy optymalna oferta, każdemu robi się indywidualną kalkulację

    taryfikator działa na podstawie konkretnych danych, o których już pisałem

    mbank (i axa) również je poznały ZANIM otrzymałeś ofertę

  • 16. Data: 2022-01-03 15:52:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert_DF" 61d2b948$0$555$6...@n...neostrada.pl

    > mbank (i axa) również je poznały ZANIM otrzymałeś ofertę

    Owszem... Podałem nr rejestracyjny... ;)
    [po co mBank czy Axa miałyby zadawać zbędne pytania?
    tylko hipokryta może twierdzić, iż mnie nie zna...]

    Jeśli potrafisz dać mniej niż 311 pln -- możemy zacząć pertraktacje...
    Zapewne wówczas znajdziesz masę klientów... Jeśli jednak pomnożysz tę
    bazową ;) stawką przez więcej niż dwa -- chyba szkoda naszego czasu...

    Próbowałem w wielu miejscach -- czasami ubezpieczyciele zadają masę
    pytań, lecz odpowiedzi tak sobie wpływają na finalny efekt... Ważny
    jest nr rejestracyjny i kody zniżek, lecz czasami warto zrezygnować
    ze zniżki... ;) O historii zadecyduje UFG, nie moje zeznanie...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 17. Data: 2022-01-03 15:54:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert_DF" 61d2b85d$0$514$6...@n...neostrada.pl

    > wszystko powyższe nie ma żadnego znaczenia, jaką masz historię w UFG?

    Historię mam dobrą. :) [miałem doskonałą nawet wtedy, gdy wisiały na
    mnie szkody w UFG... przykładowo -- otarcie błotnika końcem lusterka...
    kilkumilimetrowej szerokości i trzydziestocentymetrowej długości rysa
    nie sięgnęła podkładu... Axa nie zadawała mi intymnych pytań na dzień
    dobry -- uznała z góry, że co jak co, ale historYję mam doskonałą! zaś
    inne TU są wobec mnie niemiłe... na wszelki wypadek wyjawiła mi, iż UFG
    zaświadczył na moją korzyść, więc w razie czego nie będę świecił mymi
    prześlicznymi oczętami wE mroku... każda kolejna składka była niższa...]

    > jaki kod pocztowy?

    15-345

    > mini ASS nie działa przy "drobnych awariach" a jedynie w przypadku szkody

    MIDI -- źle napisałem, ale widzę, że chyba kół nie obejmuje...
    Przy zawieraniu umowy z Axa wyjaśniano mi, że obejmuje...
    (rzecz jasna z ograniczeniami typu 300 pln)
    Może teraz jest inaczej a może chodzi tu o coś innego...
    https://www.uniqa.pl/ubezpieczenie-oc/assistance-oc/
    MIDI jest w podstawowym zestawie...
    Razem z OC -- jako gratis do OC...
    Wg mnie nadal jest naprawa efektów awarii... (literka A)

    > no tak, płacisz składkę i coś więcej?

    Co mam jeszcze płacić? Łapówki? ;) Prowizje za przelewy z mBanku?...
    [jak dotąd mBank ewentualne prowizje (za płacenie lub niepłacenie,
    choćby do ZUS) bezdyskusyjnie zwracał po otrzymaniu stosownej
    prośby... najwyraźniej woli nie odbierać klientom radości...]

    > każde TU które tylko przyjmuje składkę jest bardzo ok, tak
    > naprawdę jego "jakość" można ocenić dopiero w przypadku szkody

    Za przeproszeniem -- to nie mój problem. ;)
    Poważniej -- nie znam narzekań na Axę...
    Zaś pośrednictwo mBanku jest wg mnie korzystne...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 18. Data: 2022-01-03 17:15:40
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

> [...]
    > zaświadczył na moją korzyść, więc w razie czego nie będę świecił mymi
    > prześlicznymi oczętami wE mroku... każda kolejna składka była niższa...]

    axa pytań nie zadawała, bo podałeś jej swój pesel i wszystko sama sobie
    sprawdziła

    natomiast ja tych danych nie mam więc raportu nie mogę wygenerować

    /
    > MIDI jest w podstawowym zestawie...
    > Razem z OC -- jako gratis do OC...
    > Wg mnie nadal jest naprawa efektów awarii... (literka A)

    czyli ASS MINI czy MIDI?

  • 19. Data: 2022-01-03 17:18:04
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    > Owszem... Podałem nr rejestracyjny... ;)
    > [po co mBank czy Axa miałyby zadawać zbędne pytania?
    > tylko hipokryta może twierdzić, iż mnie nie zna...]

    jesteś klientem mbanku jedynie na podstawie podanego kodu pocztowego
    oraz numeru rejestracyjnego?

    bank nie zna żadnych innych danych?

    w takim wypadku nawet nie będę próbował znaleźć konkurencyjnej oferty...

  • 20. Data: 2022-01-07 23:05:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert_DF" 61d3212d$0$528$6...@n...neostrada.pl

    > axa pytań nie zadawała, bo podałeś jej swój pesel
    > i wszystko sama sobie sprawdziła natomiast ja tych
    > danych nie mam więc raportu nie mogę wygenerować

    > czyli ASS MINI czy MIDI?

    MIDI -- jest gratisem do OC i (jak dotąd) nie martwiło się
    wiekiem samochodu. [nowe samochody nie psują się a ja mam
    akurat Nowe Volvo S40, wprawdzie z 2009 roku, ale Nowe...]

    -=-

    "Robert_DF" 61d321bc$0$528$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > zna żadnych innych danych? w takim wypadku nawet nie
    > będę próbował znaleźć konkurencyjnej oferty...

    Oczywiście mBank moje dane ma, ale nie są one istotne przy wyliczaniu
    składki. Są potrzebne dopiero przy zawieraniu umowy. OC na mnie mam
    chyba od lutego 2018 r. (miałem kiedyś, ale przerwałem około 2010 r.)
    i zakładamy, że w UFG mam czyste konto co najmniej od 6 lat...

    -=-

    Pytanie jest proste -- czy potrafisz przebić 311 pln?
    Tak naprawdę to chyba aż 313 pln -- mam tendencję do upiększania wspomnień?...
    Zakładam, że nie potrafisz przebić. Pocieszę Cię -- obecnie Uniqua wylicza mi
    znacznie więcej niż owe 313, ale być może ze 2 razy mniej niż przeciętni i ze
    4 razy mniej niż niezbyt rozsądni...

    -=-

    Ty zachwalasz siebie -- ja zachwalam Axę
    (dawna Axa to teraźniejsza Uniqua) i mBank...

    -=-

    Profesjonalista wie z góry, czy potrafi przebić daną
    ofertę, albowiem istotne są tylko niektóre informacje...

    -=-

    Przed rokiem mBank przebił nawet Axę -- dając owe 313 pln...
    Już chciałem zawrzeć umowę na wyższą (chyba o kilkanaście %)
    składkę, ale zadzwoniła dziewczyna z Axa -- była twarda i nie
    chciała spuścić kilku pln, które wg mnie Axa via net chciała mi
    spuścić... Axa via net te kilka pln spuściła, ale z ciekawości
    zajrzałem do mBanku...

    Lubię: mBank, Carrefour, Auchan, Lidl i Biedronkę...

    --