  • 1. Data: 2003-10-04 19:48:49
    Temat: nie posiadam zdolnosci kredytowej
    Od: "Michał Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org>

    tak mi powiedzialo inteligo jak chcialem przyznac sobie debet na glupie 2k.
    myslalem, ze 80k obrotu przez 3 miesiace wystarczy.

    ktos moze wie, co u nich trzeba zrobic zeby miec owa zdolnosc? bo
    konsultant oczywiscie wie tyle i moze tyle, co ja przez www.

    --
    M.

  • 2. Data: 2003-10-04 20:02:53
    Temat: Re: nie posiadam zdolnosci kredytowej
    Od: f...@y...cum (Piotr)

    On Sat, 4 Oct 2003 19:48:49 +0000 (UTC), "Michał Lesiak (bler)"
    <m...@b...eu.org> wrote:

    >tak mi powiedzialo inteligo jak chcialem przyznac sobie debet na glupie 2k.
    >myslalem, ze 80k obrotu przez 3 miesiace wystarczy.

    Moze chciales 2k debetu na indywidualnym ;)

    --
    Piotr

  • 3. Data: 2003-10-04 21:06:25
    Od: "Michał Lesiak (bler)" <m...@b...eu.org>

    f...@y...cum (Piotr) wrote in
    com:

    > Moze chciales 2k debetu na indywidualnym ;)

    a to ma znaczenie? poza tym ja nie definiowalem ile chce tylko tak rzucilem
    wiedzac ile moj znajomy dostal :) po prostu kliknalem na "zloz wniosek" i
    na tym sie skonczylo.

    --
    M.

  • 4. Data: 2003-10-04 22:00:43
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    W artykule X...@1...110.122.80,
    niejaki(a): Michał Lesiak (bler) z adresu <m...@b...eu.org>
    napisał(a):
    > f...@y...cum (Piotr) wrote in
    com:

    > a to ma znaczenie?

    Na indywidualnym max to 499,99 PLN a na firmowym 2000 PLN
    http://www2.inteligo.pl/InfoSite/oferta_dla_ciebie_d
    ebet_dla_ciebie.htm

  • 5. Data: 2003-10-05 10:13:31
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Michał Lesiak (bler) <m...@b...eu.org> napisał(a):

    > ktos moze wie, co u nich trzeba zrobic zeby miec owa zdolnosc? bo
    > konsultant oczywiscie wie tyle i moze tyle, co ja przez www.
    Dużo zależy od tego jak wypełnisz ankietę;))))

    Pozdrawiam

    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl