  • 1. Data: 2003-10-04 18:53:21
    Temat: Kogos CITI naciaga na splate nieistniejacych operacji?
    Od: d...@w...sobie.to

    Mialem taki przypadek:

    Przestaly przychodzic wyciagi, infolinia podawala kwoty na oko rozbiezne
    z wydatkami oplaconymi karta. Monity nic nie dawaly, wyciagow nie bylo.
    Po jakims czasie czesc przyszla - moze ktos nie dopilnowal (tylko czego?
    Tego ze nie ukryl tych zlych, czy ze takie zle wystawiono?) i pare
    przyszlo. Pojawily sie operacje ksiegowane podwojnie i to nie obok -
    byly przetasowane, a suma byla oczywiscie wieksza - zgodnie z oczekiwaniami.

    Karta nie byla splacana az w koncu wyjasnilo sie ile to ma byc faktycznie,
    za co oczywiscie bank naliczyl rozne oplaty i od tych oplat odsetki (razem
    ze 2,5kzl) - IMHO calkowicie bezpodstawnie, nie o reklamacje mi tu jednak
    chodzi.

    Sprawa "dziwnych" wyciagow zajmuje sie Prokuratura Rejonowa Warszawa Wola,
    a ja szukam osob ktore mialy ewentualnie podobne przygody.
    Obojetne - blad to byl czy kradziez - komus jeszcze moglo sie to
    przytrafic.

    Jest tu ktos taki?

    D.

    ps. poprosze CC na priva, From: mam dobre.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    5. Every time you see your roommate yell, "You son of a..." and kick