  • 1. Data: 2003-10-04 19:22:48
    Temat: bardzo atrakcjny skok
    Od: "GDS" <u...@o...pl>

    Czy jest sens wchodzic w atrakcyjne lokaty w "zamknietym" skoku ? Pewien
    SKOK oferuje mi lokate na 8 %, jest to wyraznie wiecej niz w banku czy
    innych Skokach. Ten SKOK jest dostepny tylko dla osob pracujacych w pewnym
    miejscu, oraz ich rodzin.

    Wydaje sie 100 % bezpieczny. Zainwestowac tam czy zainteresowac sie
    funduszami inwestycyjnymi ?

  • 2. Data: 2003-10-04 19:38:55
    Temat: Re: bardzo atrakcjny skok
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "GDS" <u...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > miejscu, oraz ich rodzin.
    >
    > Wydaje sie 100 % bezpieczny. Zainwestowac tam czy zainteresowac sie
    Nie zainwestować.
    Potem tego w życiu nie wyciągniesz. Bo niby oni co? kserują ten pieniądze?
    za mało ludzi, żeby z tego był biznes.

  • 3. Data: 2003-10-04 23:09:46
    Od: "Daniel Biernacki" <d...@p...onet.pl>

    > Sledzac ostatnie wiadomosci z MF widac ze czerwoni planuja SKOK na SKOK -
    osobiscie zainwestowalbym w fundusz.

    Pozdrawiam
    Daniel
    www.art-magazyn.pl

  • 4. Data: 2003-10-04 23:21:46
    Od: "Daniel Biernacki" <d...@p...onet.pl>

    wg. mnie SKOK to wogole kuriozum - bylo ok......... do czasu...............

    Pozdrawiam
    Daniel
    www.art-magazyn.pl

  • 5. Data: 2003-10-06 06:54:22
    Od: n...@w...pl (NETborg)

  • 6. Data: 2003-10-06 12:45:12
    Od: "andrzej pośpiech" <c...@N...gazeta.pl>

    poilkj <p...@g...pl> napisał(a):

    > "GDS" <u...@o...pl> wrote in message

    > Nie zainwestować.
    > Potem tego w życiu nie wyciągniesz. Bo niby oni co? kserują ten pieniądze?
    > za mało ludzi, żeby z tego był biznes.
    >
    > moim zdaniem zdecydowanie NIE! Juz mielismy w Polsce takie instytucje,
    ktore wyroznialy sie sposrod konkurencji i ludzie poplyneli na tym...
    Coprawda nie znam dokladnie zasad funkcjonowania SKOK-u, prawa i zasad na
    jakim dziala, ale z doswiadczen podobnych instytucji, ktore dzialaly juz
    wczesniej odradzalbym.

    Fundusze to w tej chwili najpewniejsze i najzyskowniejsze inwestycje!

  • 7. Data: 2003-10-06 23:17:30
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    n...@w...pl (NETborg) writes:

    > SKOKi ubezpieczają swoje depozyty w TUW SKOK

    Czyli same u siebie?

    > i wypłata depozytów jest
    > gwarantowana w 100% do kwoty 22500 euro

    Przez TUW SKOK, naturalnie.

    > (dla porównania BFG przy tej kwocie
    > gwarantuje do 90%).

    Trzeba jednak zastanowic sie jaka jest roznica pomiedzy BFG (zobowiazaniem
    wszystkich bankow) i TUW SKOK (firma).

    > Depozyty nie są obarczone jakim kolwiek ryzykiem
    > (podobnie jak w banku)

    Buhahahaha. Zarowno w SKOKu jak i w banku zreszta.

    > Ja ulokowałbym w SKOKu, z resztą tak robię. Pozatym członkostwo w SKOKu ma
    > wiele innych zalet np: dużo łatwiej i szybciej uzyskać u nich kredyt,
    > niekoniecznie posiadając zdolność kredytową.

    Jesli ktos ma lokaty, to zwykle kredyt jest mu zbedny.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH