  • 1. Data: 2003-10-04 19:31:54
    Temat: Rodzina w banku i dostęp do konta - pytanie
    Od: "Apteka AiW" <Apteka AiW[NO-SPAM]@wp.pl>

    Witam szanowną grupę
    Mam następujący problem.
    Moja kuzynka pracuje w banku (BZ WBK) w tzw. dyspozycji, czyli siedzi raz to
    w kasie, a kiedy indziej przy stanowisku obsługi klientów indywidualnych.
    Oczywiście nie korzystam z tego oddziału, ale ona wie, że mam tam ROR. Nie
    chciałbym, by miała dostęp do stanu i historii mojego konta, a tym bardziej
    wiedziała ile zarabiam. Czy można tojakoś oficjalnie załatwić (oprócz
    oczywiście fizycznej likwidacji sprawiającej problemy osoby hehe)?
    Pzdr
    WKR9

  • 2. Data: 2003-10-04 22:18:19
    Temat: Re: Rodzina w banku i dostęp do konta - pytanie
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Apteka AiW <Apteka AiW[NO-SPAM]@wp.pl> wrote:
> [...]
    > można tojakoś oficjalnie załatwić (oprócz oczywiście fizycznej
    > likwidacji sprawiającej problemy osoby hehe)?

    Może być problem. Jeśli obowiązki tej pani wymagają dostępu do danych o
    rachunkach, to bank jej tego odebrać nie może.
    Być może jest opcja lekkiego "utajnienia" historii konta, żeby nie było
    dostępne dla wszystkich uprawnionych, a tylko dla niektórych (np. konta
    innych pracowników ze względu na tajność wynagrodzeń). Najprawdopodobniej
    jednak w takim wypadku nie da się zabrać uprawnień na podgląd pojedynczej
    osobie, tylko wszystkim pracownikom na takim samym poziomie dostępu, a to
    wiąże się z ograniczeniem funkcjonalności rachunku dla klienta.
    No i nie powiedziane, że bank zechce na taki układ pójść.
    Porozmawiaj z dyrektorem swojego oddziału, jeśli nie pomoże - zmień bank lub
    przestań przelewać tam swoje wynagrodzenie.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 3. Data: 2003-10-05 06:42:01
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZgazeta.pl> wrote in message

    > Porozmawiaj z dyrektorem swojego oddziału, jeśli nie pomoże - zmień bank
    lub
    > przestań przelewać tam swoje wynagrodzenie.

    Hehe... a podczas rozmowy opowiedz jak to po wizytach tej pani okazuje sie,
    ze czgos nie mozna znalezc ;). To byc moze pomoze rozwiazac problem ;).
    Ludzie to maja problemy ;).

    Maciej

  • 4. Data: 2003-10-05 10:21:30
    Od: "MarSzal" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Apteka AiW" <Apteka AiW[NO-SPAM]@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiedziała ile zarabiam. Czy można tojakoś oficjalnie załatwić (oprócz
    > oczywiście fizycznej likwidacji sprawiającej problemy osoby hehe)?

    wyobraź teraz sobie że jest kilka takich przypadków jak Twoje - sądzisz że
    banki nie mają co innego do roboty tylko śledzić powinowadztwa swoich
    klientów i swoich pracowników?
    jak chcesz mieć anonimowość zmień bank (najpierw zrób wywiad czy tam czasami
    też nie pracuje ktoś z Twojej rodziny)
    ehhhhhhhhh

  • 5. Data: 2003-10-05 10:41:44
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

> [...]
    > w kasie, a kiedy indziej przy stanowisku obsługi klientów indywidualnych.
    > Oczywiście nie korzystam z tego oddziału, ale ona wie, że mam tam ROR.

    no to jak juz wie ze masz tam konto i jest wscipska to jzu pewnie dawno
    sprawdzila
    twoja historie rachunku.
    wiec jesli zakezy ci na animowosci to po prsotu zmien bank likwidujac
    rachunek.

    p.
    SirmarK