  • 11. Data: 2004-03-31 22:35:26
    Temat: Re: najlatwiej
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Q napisał:

    > tak,
    > ale wtedy od razu przeznacz te 1000zl na swoj pogrzeb :)

    A co, w umowie napisane jest mikroskopijną czcionką, że w przypadku
    niedotrzymania warunków spłaty przyjdą panowie bez karków? ;-)

  • 12. Data: 2004-03-31 22:35:29
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    > Wrzuc monete, wrzuc monete...

    i to jest prawidłowa odpowiedź :>

  • 13. Data: 2004-03-31 22:45:58
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Bischoop" <s...@k...russia> napisał w wiadomości
    > Gdzie najszybciej mozna uzyskac kredyt, pozyczke 1000zl...?

    Zdecyduj się - najszybciej czy najłatwiej?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 14. Data: 2004-04-01 06:29:32
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Użytkownik Q napisał:

    > tak,
    > ale wtedy od razu przeznacz te 1000zl na swoj pogrzeb :)

    to ciekawe czemu sa te kredyty tak popularne? :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 15. Data: 2004-04-01 07:52:06
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > to ciekawe czemu sa te kredyty tak popularne? :-)

    jak to czemu?
    ludziom sie juz zyc nie chce w tym kraju...
    :)

  • 16. Data: 2004-04-01 08:36:07
    Od: Bischoop <B...@k...russia>

    Liscie opadly i Tomasz Waszczynski wygrazmolil(a):

    > Użytkownik "Bischoop" <s...@k...russia> napisał w wiadomości
    >
    > Zdecyduj się - najszybciej czy najłatwiej?

    Tak, przyznaje zle sprecyzowalem, najlatwiej, czyli przychodze daje
    zaswiadczenie o zatrudnieniu i ........

    --
    % Bischoop | LRU: #260447 %
    % bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

  • 17. Data: 2004-04-01 08:36:45
    Od: Bischoop <B...@k...russia>

    Liscie opadly i Piotr wygrazmolil(a):

    > u rodziny

    Jak chce sie miec rodzine, to nie zycza sie u niej pieniedzy :-)

  • 18. Data: 2004-04-01 08:38:14
    Od: Bischoop <B...@k...russia>

    Liscie opadly i GideoN wygrazmolil(a):

    > za to debet mozna w ciagu minuty na 2000 uzyskac

    interesujace...

  • 19. Data: 2004-04-01 08:46:53
    Od: Bischoop <B...@k...russia>

    Liscie opadly i Piotr Grzegorz Skowroński wygrazmolil(a):

    > Masz jakieś konto ze stałymi wpływami? Jeśli tak, to tam zapytaj.

    Wlasnie nie korzystam z przelewo na konto, wole odbierac pieniadze do
    reki, kiedys korzystalem, wtedy mi oferowano KO, ale nie mialem potrzeby
    wiec nie chcialem. A teraz niestety potrzebne sa pieniadze i czlowiek
    zaluje.

  • 20. Data: 2004-04-01 09:06:15
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bischoop" <s...@k...russia> napisał
    > Gdzie najszybciej mozna uzyskac kredyt, pozyczke 1000zl...?

    Spróbuj może w Eurobanku, obiecują w 15 minut:)

    Pozdrawiam
    Karolina