  • 1. Data: 2004-03-31 17:18:25
    Temat: Re: Faktoring ???
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Wiecie co to takiego?

    Wiemy ;-)

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2004-03-31 17:19:36
    Temat: Faktoring ???
    Od: "Marianek Z" <m...@w...pl>

    Wiecie co to takiego?

  • 3. Data: 2004-03-31 17:23:49
    Od: "Marianek Z" <m...@w...pl>

    Gratuluję!

    A podzielisz się ze mną tą wiedzą? Proszę.

  • 4. Data: 2004-03-31 17:36:02
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A podzielisz się ze mną tą wiedzą? Proszę.

    Wykup wierzytelności przez banki przed terminem ich płatności (to tak w
    wielkim skrócie). Więcej: www.google.pl

  • 5. Data: 2004-03-31 18:20:21
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Marianek Z napisał:
    > Gratuluję!
    >
    > A podzielisz się ze mną tą wiedzą? Proszę.

    Jeśli zaczniesz przycinać cytaty i ustawisz poprawne kodowanie polskich
    znaków w swoim OE to czemu nie...

    Zanim zajrzysz do Google polecam najpierw przeczytać informacje zawarte
    na tych stronach:

    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
    http://evil.pl/pip/ustaw.html
    http://evil.pl/pip/czytniki.html

    K.

  • 6. Data: 2004-03-31 21:56:36
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > Wiecie co to takiego?

    http://faktoring.ag.bocznica.org/

    kursor

  • 7. Data: 2004-04-01 09:11:53
    Od: "Marianek Z" <m...@w...pl>

    Jako nowy użytkownik grup dyskusyjnych bardzo dziękuję wszystkim starszym i
    bardziej doświadczonym koleżankom i kolegom za okazaną mi wielką życzliwość
    i pokazanie miejsca w szeregu. Nie dowiedziałem się co prawda czym jest
    faktoring, za to już wiem jakim niedouczonym i niewychowanym prostakiem
    jestem. Mea Culpa!

  • 8. Data: 2004-04-01 09:27:34
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie dowiedziałem się co prawda czym jest
    > faktoring,

    Zatem nie raczyłeś zajrzeć do podanych źródeł?

    >za to już wiem jakim niedouczonym i niewychowanym prostakiem
    > jestem. Mea Culpa!

    Tego nikt nie pisał, no ale skoro tak mówisz ;-))) A poważnie, to chyba
    chciano Ci dać do zrozumienia, żebyś trochę się sam wysilił a nie czekał aż
    ktoś Ci wszystko na tacy poda.

  • 9. Data: 2004-04-01 09:28:28
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    > i pokazanie miejsca w szeregu. Nie dowiedziałem się co prawda czym jest
    > faktoring, za to już wiem jakim niedouczonym i niewychowanym prostakiem

    kazdy kiedys zaczynal :-)

    pozdrawiam
    kursor

  • 10. Data: 2004-04-01 11:08:54
    Od: "Marianek Z" <m...@R...pl>

    > Zatem nie raczyłeś zajrzeć do podanych źródeł?

    Już raczyłem.

    > A poważnie, to chyba
    > chciano Ci dać do zrozumienia, żebyś trochę się sam wysilił a nie czekał

    > ktoś Ci wszystko na tacy poda.

    Dzięki, trrochę się już nauczyłem :)