  • Data: 2005-11-17 15:23:15
    Temat: multibank - żenada
    Od: "relax" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Grupowiczów

    W poniedziałek w placówce złozyłem wniosek o podwyzszenie limitu kredytowego
    w rachunku
    Pracownica powiedziała że nie ma z tym problemu i w środę a najpóźniej w
    czwartek otrzymam pieniądze.
    Pani obiecała tez że w srode zadzwoni i potwierdzi ze wszystko jest ok.
    Ucieszylem się bo kasa jest mi niezbedna na piątek wieczór.
    Daremnie.Pani w srode nie zadzwonila.
    Dzis z trudem ale udało sie dodzwonic do placówki. Dowiedziałem się , że moj
    wniosek zaginął i nie bedzie kasy w tym tygodniu.
    Jak może wniosek ginąć w banku ???????????
    A może ktos z Grupowiczów jest w stanie pomóc ???????
    POMOCY!!!!!!!

    relax