  • 1. Data: 2004-08-16 14:14:02
    Temat: moneybookers.com nie chce wyplacic kasy!
    Od: lamer <l...@U...gazeta.pl>

    Witam,
    Zarejestrowalem sie w moneybookers.com czytajac pozytywne opinie o tym
    serwisie. Na konto moneybookers wplynela mi "spora" sumka >1000PLN, no i
    zrobilem sobie "withdraw" na konto w intelligo. Minal juz miesiac, a
    kasy nie mam. Wg regulaminu, pieniadze powinny dotrzec do mnie do 7
    dni roboczych.
    Konto intelligo zostalo pozytywnie zweryfikowane przez MB - dwie male
    kwoty przelewu w ciagu 2 dni roboczych.

    Na moje pytania "co dzieje sie z moimi pieniedzmi?" otrzymuje
    standartowa odpowiedz:
    "We would like to inform you that our Payment Department works on
    resolving the case and your bank wire withdrawal will be
    completed in very short time."

    Czy ktos moze mial podobna sytuacje? Czy powinienem sie martwic?
    A moze juz mi kasa przepadla i powinienem wykupic domene
    moneybookerssucks.com ?

    Czy istnieje jakis sposob odzyskania pieniedzy?

    Dziekuje wszystkim za rady
    Pozdrawiam
    lamer

  • 2. Data: 2004-08-16 20:01:12
    Temat: Re: moneybookers.com nie chce wyplacic kasy!
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    lamer <l...@u...gazeta.pl> wrote:

    > Czy ktos moze mial podobna sytuacje? Czy powinienem sie martwic?

    A nie mowilem ze kazdy serwis typu Paypal (czyli przyjmujacy wplaty karta)
    predzej czy pozniej bedzie mial problemy (z definicji).

    > A moze juz mi kasa przepadla i powinienem wykupic domene
    > moneybookerssucks.com ?

    Wykup...

    Choc nie znam przypadku jeszcze by komus ukradli, to ich czasu odpowiedzi
    na problemy (wybierz jedno z "tydzien/miesiac/w ogole" - niepotrzebne
    skreslic) nie napawa optymizmem. Odciecie sie od e-gold to nie jest
    znak niczego dobrego. Jest oznaka pewnej polityki bezpieczenstwa serwisu.
    Naprawde bezpieczny serwis nie bedzie zabranial wyplat do e-gold czy
    Pecunix bo nie ma takiej potrzeby. Serwis w ktorym moze pojawic sie wadliwa
    kasa zabrania niezaleznych wyplat, bo wyplate robiona przez Moneybookers
    moga oni wstrzymac jesli maja watpliwosci co do pochodzenia (np czy
    jesli byla wplacona karta to za zgoda jej posiadacza). Gdyby pozwalali
    na wyplaty na e-gold nie mogliby takich wyplat wstrzymac. Jednak gdyby
    serwis byl bezpieczny (czyli na pewno nie mial nic wspolengo z kartami
    platnicznymi) nie byloby potrzeby nic wstrzymywac.

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 3. Data: 2004-08-16 20:11:41
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > Czy ktos moze mial podobna sytuacje?

    Ja mam. Do mnie kasa idzie juz od 21 lipca. Odpisali mi zebym podal SWIFT
    banku i inne dane bo mieli teraz problemy( zmienili bank w Polsce i teraz
    maja BRE a poprzednio byly dwa inne).Pozostaje tylko czekac.

  • 4. Data: 2004-08-18 02:26:39
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Zarejestrowalem sie w moneybookers.com czytajac pozytywne opinie o tym
    > serwisie. Na konto moneybookers wplynela mi "spora" sumka

    Korzystam z Moneybookers, do tej pory zadnych problemow z wyplatami nie
    mialem, ostatnio jednak podobno zmieniaja bank i stad te opoznienia w
    platnosciach.

    Stiwi.

  • 5. Data: 2004-08-18 11:08:06
    Od: lamer <l...@U...gazeta.pl>

    > Korzystam z Moneybookers, do tej pory zadnych problemow z wyplatami nie
    > mialem, ostatnio jednak podobno zmieniaja bank i stad te opoznienia w
    > platnosciach.

    Ehhh zeby to byly tylko opoznienia, to byloby ok. Dzisiaj po dokladnie
    30 dniach, dostalem pieniadze, ale... sredni kurs EUR wyszedl mi 3.22
    Rece opadaja, znow maile, telefony i czekanie...

    Nie polecam tego serwisu, w kazdym razie, ja juz nie bede korzystal...
    pozdrawiam
    lamer