  • 1. Data: 2004-08-16 16:49:21
    Temat: Bank co lubi swoich prezesow
    Od: Krzysztof Jach <k...@t...net.pl>

    Przed chwila w Informacjach Polsatu padlo zdanie:
    Jest taki polski bank, w ktorym 90 % zysku przeznacza sie miesiac w
    miesiac na pensje dla prezesow.

    No bardzo jestem ciekaw, ktory to bank (mam swoj typ ale nie chce
    sugerowac). Moze ktos wie?

    Kontekst byl taki, ze podobny absurd nie przeszedlby na Zachodzie.

    KJ

  • 2. Data: 2004-08-16 16:51:36
    Temat: Re: Bank co lubi swoich prezesow
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    Krzysztof Jach <k...@t...net.pl> wrote:
> [...]
    > miesiac na pensje dla prezesow.
    >
    > No bardzo jestem ciekaw, ktory to bank (mam swoj typ ale nie chce

    pewnie Millennium

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-08-16 17:13:46
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > Jest taki polski bank, w ktorym 90 % zysku przeznacza sie miesiac w
    > miesiac na pensje dla prezesow.

    ja to mysle, ze malo jaki zarzad banku
    tak nie robi...
    :|

  • 4. Data: 2004-08-16 17:54:05
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Jach" <k...@t...net.pl> napisal w wiadomosci

    > Jest taki polski bank, w ktorym 90 % zysku przeznacza sie miesiac w
    > miesiac na pensje dla prezesow.

    To jest medialna podpucha dla maluczkich, nie majacych bladego pojecia o
    spólkach, o zyskach itp.:-(
    Powiem wiecej: jest w Polsce i na swiecie mnóstwo spólek wykazujacych strate
    operacyjna idaca w setki milionów z wysokowynagradzanymi prezesami i
    vickami.
    I co z tego ?

  • 5. Data: 2004-08-16 17:55:38
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Jach" <k...@t...net.pl> napisal w wiadomosci
    > Kontekst byl taki, ze podobny absurd nie przeszedlby na Zachodzie.

    "A lyzka na to - niemozliwe" :-)
    Patrz Enron i jeszcze nie "ud*":-(

  • 6. Data: 2004-08-16 18:59:38
    Od: Krzysztof Jach <k...@t...net.pl>

    On Mon, 16 Aug 2004 19:54:05 +0200, "SP9LWH" <s...@a...pl> wrote:

> [...]
    >Powiem wiecej: jest w Polsce i na swiecie mnóstwo spólek wykazujacych strate
    >operacyjna idaca w setki milionów z wysokowynagradzanymi prezesami i

    To sa oczywistosci. W informacji bylo podkreslone: "miesiac w miesiac"
    - moze maja tak zapisane w kontraktach :)))

    Co innego miec kontrakt za milion miesiecznie (niezaleznie od
    wynikow), a co innego powyzszy zapis (ciekawe co przy stracie :) )

    KJ

  • 7. Data: 2004-08-16 20:03:39
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 16 Aug 2004 18:49:21 +0200, w
    <c...@4...com>, Krzysztof Jach
    <k...@t...net.pl> napisał(-a):

    > No bardzo jestem ciekaw, ktory to bank (mam swoj typ ale nie chce
    > sugerowac). Moze ktos wie?

    Zapewne jakieś spółdzielcze czy rolnicze itp.

    > Kontekst byl taki, ze podobny absurd nie przeszedlby na Zachodzie.

    Żebyś się nie zdziwił...

  • 8. Data: 2004-08-16 22:10:54
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Michal 'Amra' Macierzynski <m...@p...pl> napisał(a):

    > pewnie Millennium

    Też obstawiam Millenium. Zresztą nawet ex-prezes Orlenu Wróbel ze swoimi
    głodowymi 6 mln odprawy zazdrości swoim kolegom z tegoż banku.

    Za interią:
    "Były prezes przysłał pismo do spółki, w którym prosi o wypłatę pieniędzy.
    Firma ma je przelać na dwa oddzielne konta. Chodzi o niebagatelną kwotę około
    6 mln zł. - Nic nie powiem na ten temat. Obowiązuje mnie tajemnica kontraktu -
    mówi Z. Wróbel. Zaznacza, że pieniądze, które ma otrzymać, są
    nieporównywalnie niższe od tych, które dostają prezesi innych dużych
    przedsiębiorstw, np. Banku Millennium. - Ale nie jest mi przykro, nie
    narzekam. Zgodziłem się na pewne warunki i je zaakceptowałem - dodaje."

    Cenne jest chociaż to że pomomo takich krzywdzących warunków Prezes Wróbel
    nie narzeka... :^))

    Miłego dnia
    Tomek

  • 9. Data: 2004-08-17 06:32:38
    Od: "Waldek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > sugerowac). Moze ktos wie?
    >
    > Kontekst byl taki, ze podobny absurd nie przeszedlby na Zachodzie.

    Czytalem w jakims tygodniku ze jest to okolo 430 tys. zl a pobierajacym
    takie wynagrodzenie co miesiac jest Prezes Millenium. Co ciekawe dostaje
    taka kase nawet jesli bank przynosi straty.

    Pozdr.
    Waldek

  • 10. Data: 2004-08-17 10:38:24
    Od: "pastor" <laplap[SPAMeromNIE]@wp.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Jach" napisał w wiadomości
    > Przed chwila w Informacjach Polsatu padlo zdanie:
    > Jest taki polski bank, w ktorym 90 % zysku przeznacza sie miesiac w
    > miesiac na pensje dla prezesow.

    Wiem, że to czepianie się o szczegóły, ale to nie jest 90% zysków, tylko 90%
    środków przeznaczanych na wynagrodzenia, a to jakby nie patrzeć to co innego
    niż zysk. Zysk mamy po odjęciu kosztów, a więc i wynagrodzeń. Dobrze byłoby
    gdyby dziennikarze jednak wiedzieli o czym mówią i nie wprowadzali ludzi w
    błąd.

    Tak na marginesie to chodzi oczywiście o Bank Millennium. W tym roku była
    ładna tabelka w Rzepie pokazująca wynagrodzenia zarządów spółek giełdowych w
    stosunku do zarobków pozostałych pracowników.

    pozdrawiam
    pastor