  • 1. Data: 2004-08-16 14:11:45
    Temat: [Integrum] Przelew PILNY - a jednak!
    Od: Marek <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Witam!

    Na stronach transakcyjnych e-Integrum pojawiła się już nowa TOiP.

    Powiedzcie drodzy grupowicze, czy jest jeszcze jakiś inny bank, który
    pobiera opłatę za zlecenie przez Internet przelewu po godzinie 12 ? :-)
    Nazywa się to pięknie "Przelew PILNY", jest realizowany II-gą lub
    III-cią sesją Elixiru, i kosztuje... 5zł + zwykła opłata za przelew
    (1zł/0,50zł w zależności od rodzaju konta).

    Co ciekawe, przelew zlecony przed 12-tą a po 9-tej też załapie się na
    II-gą sesję. Chyba że zmienią się zasady łamania sesji (do tej pory dla
    wychodzących: I-9:00, II-13:00, III-15:30).

    Nie mam pytań. Czas szukać innego konta podstawowego do przelewów :-)

    --
    Marek
    "Nasi wrogowie są bardzo nowocześni i pomysłowi. I my także.

  • 2. Data: 2004-08-16 16:02:13
    Temat: Re: [Integrum] Przelew PILNY - a jednak!
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Marek wrote:

> [...]
    > III-cią sesją Elixiru, i kosztuje... 5zł + zwykła opłata za przelew
    > (1zł/0,50zł w zależności od rodzaju konta).

    "(...) bez dodatkowych opłat [wzbogacamy funkcjonalność]"
    ROTFL!

    > Nie mam pytań. Czas szukać innego konta podstawowego do przelewów :-)

    Sad but true...

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 3. Data: 2004-08-18 13:23:40
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > Nie mam pytań. Czas szukać innego konta podstawowego do przelewów
    :-)

    A co proponujesz? Gdzie się jeszcze ostały darmowe*) przelewy? Albo
    przynajmniej tanie.

    *) - czytaj "wliczone w opłatę za konto"

    Grzexs

  • 4. Data: 2004-08-18 13:41:17
    Od: Marek <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Grzexs dnia 2004-08-18 15:23 napisał(a) co następuje:

    > A co proponujesz? Gdzie się jeszcze ostały darmowe*) przelewy? Albo
    > przynajmniej tanie.

    Hmm jak na razie w nowej TOiP obsługa zleceń stałych oraz przelewy
    realizowane w ramach zleceń stałych są bezpłatne, więc nie panikuję ;-)
    Ewentualnie

    A co do szukania nowego banku - nie bardzo mogę się zdecydować. Przelewy
    "bezpłatne" są w:
    - Pekao SA (ale tam raczej nie wrócę :-)),
    - MultiBank (też mi nie po drodze),
    - Fortis (ale problemy pod systemem innym niż Windows),
    - BPH (ale zlecenia stałe płatne, poza tym drożyyyyzna),
    - DB PBC (ale ich interfejs www to jakaś pomyłka - nie jestem w stanie
    im zaufać;-),
    - VW Bank Direct (ale ta off-line'owość i brak placówek),
    - Citi (ale zapomnieli o zabezpieczeniach),
    - LukasBank (ale znów problemy z obsługą kart - off-line).

    Uff, ale jestem wybredny ;-)

    Zastanawiam się:
    - albo nad VW+Inteligo (wynagrodzenie + ew. wpłaty gotówkowe w Inteligo,
    potem PZ do VW i stamtąd przelewy),
    - albo Nordea wspomagana Inteligo (co prawda w Nordei przelewy są
    płatne, ale tylko 60gr, a zlecenia - stałe oraz przelewy przyszłe -
    40gr, co przy opłacie za konto równej 3zł nie jest tragedią: 10
    przelewów miesięcznie, z czego większość to zlecenia, daje ok. 7zł za
    obsługę, a godziny łamania sesji i księgowania mają bardzo "przyjazne").

  • 5. Data: 2004-08-18 14:45:39
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > Hmm jak na razie w nowej TOiP obsługa zleceń stałych oraz przelewy
    > realizowane w ramach zleceń stałych są bezpłatne, więc nie panikuję
    ;-)

    Heh, ale płacisz za modyfikacje zlecenia! Dużo masz płatności w
    stałych terminach i ze stałą kwotą? Ja nie bardzo... Chyba tylko rtv.

    > - LukasBank (ale znów problemy z obsługą kart - off-line).

    A gdyby na kartach mi nie zależało, to dla samych przelewów da sie
    wytrzymać? To jeden z kilku banków, który ma oddział w pobliskim
    mieście - tu gdzie mieszkam, to niestety prowincja, i mam niewiele
    klasycznych banków do wyboru.

    Grzexs

  • 6. Data: 2004-08-18 15:04:30
    Od: Marek <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Grzexs dnia 2004-08-18 16:45 napisał(a) co następuje:

    > ;-)
    > Heh, ale płacisz za modyfikacje zlecenia! Dużo masz płatności w
    > stałych terminach i ze stałą kwotą? Ja nie bardzo... Chyba tylko rtv.

    No widzisz - przedziwna polityka dezinformacji banku BGŻ. W
    zamieszczonym na WWW fragmencie nowej TOiP widnieje:

    12. Złożenie zlecenia stałego poprzez: 1) e-INTEGRUM
    nie pobiera się
    [...]
    13. Zmiana kwoty bądź terminu realizacji zlecenia stałego, w przypadku
    dyspozycji złożonej poprzez: 1) e-Integrum
    nie pobiera się
    [...]
    14. Realizacja przelewu w ramach stałego zlecenia płatniczego na
    rachunek prowadzony:
    1) przez Oddział BGŻ S.A.
    nie pobiera się
    2) przez inny Bank:
    a) Integrum Plan1
    0 zł
    b) Integrum Plan2
    0 zł
    c) Integrum Plan3
    0 zł
    d) Integrum Opcja
    0 zł
    e) Integrum Agro
    0 zł
    f) Integrum Student
    0 zł
    Uwaga 1: za przelewy realizowane w ramach zlecenia stałego pobiera się
    opłatę tylko za realizację zlecenia stałego
    Uwaga 2: dotyczy również przelewów z tytułu płatności składek na rzecz ZUS

    W związku z tym uznaję, że informacje uzyskane ode mnie w serwisie
    TeleIntegrum o "ostatecznej" wersji TOiP okazały się bzdurne -
    modyfikacja zleceń stałych jest również bezpłatna. Chyba że za tydzień
    bank wyda kolejną wersję nowej TOiP.

    > A gdyby na kartach mi nie zależało, to dla samych przelewów da sie
    > wytrzymać?

    Nie korzystałem, ale możesz zebrać opinie z archiwum pbb.

    Musisz założyć E-KontoPro, gdyż za wydanie tokena do E-Konta bank
    pobiera opłatę, a nie posiadając tokena możesz wykonywać przelewy tylko
    na zdefiniowane w oddziale (przez telefon?) numery rachunków. Do
    E-KontaPro token wydawany jest bezpłatnie, musisz go jednak użyć raz
    (kilka razy?) w miesiącu, by nie była pobierana opłata za jego
    posiadanie. Podobnie jest chyba z kartą. Poczytaj na stronach banku.

    Pozdrawiam,