  • 1. Data: 2004-08-16 07:59:28
    Temat: gdzie teraz Darmowe KK MC
    Od: "Al501" <a...@i...net.pl>

    Witam
    Gdzie w tej chwili jest akcja darmowych KK MC chodzi mi o przeniesienie z
    innego banku (BPH),chce uproscic tez im rozpatrywanie wniosku? Najlepiej
    jeszcze z obsluga przez net lub 080x :)
    Al501

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-08-16 08:12:26
    Temat: Re: gdzie teraz Darmowe KK MC
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Al501" <a...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > innego banku (BPH),chce uproscic tez im rozpatrywanie wniosku? Najlepiej

    Na podstawie histoii innej karty - to tylko BPH za darmo. W ING tez darmo -
    ale tu normalna procdura.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-08-16 08:32:11
    Od: "Al501" <a...@i...net.pl>

    >Użytkownik "Al501" <a...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    >>
    >Na podstawie histoii innej karty - to tylko BPH za darmo. W ING tez darmo -
    >ale tu normalna procdura.

    Wlasnie chce uciec od BPH w zwiazku z ta nowa umowa gdzie jest za
    niekorzystanie z karty, nakrecilem im juz ok 12k PLN wiec moze mi to nie grozic
    ale skoro biora oplate za uzytkowanie bo inaczej nie da sie tego nazwac to co
    pisza banki ze za wydanie/wznowienie/oplata roczna to wszystko jest uzywanie
    wiec za "nieuzywanie" nie powinni dodatkowo pobierac

  • 4. Data: 2004-08-16 18:53:56
    Od: "deejay" <d...@i...pl>

    jak chcesz mozesz miec za free karte z CitiBanku Handlowego i ja ci ją
    załatwie :))
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-08-16 18:57:35
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "deejay" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    > jak chcesz mozesz miec za free karte z CitiBanku Handlowego i ja ci ją
    > załatwie :))

    +6,5*12 ;-) nie zapominaj że trzeba podawać wszelkie opłaty ;-)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2004-08-16 20:17:38
    Od: "deejay" <d...@i...pl>

    tylko jak uzywasz jak nie uzywasz to 6,50 nie ma a o to koledze chodzilo aby
    karta nie generowała opłat jak nie uzywa sie jej :))
    Użytkownik "JaKi"
    <jarek_popieljakchceszcoswyslacusun@jakchceszcoswysl
    acusungazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:cfr034$elj$1@inews.gazeta.pl...

  • 7. Data: 2004-08-16 20:24:09
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    > tylko jak uzywasz jak nie uzywasz to 6,50 nie ma a o to koledze chodzilo
    aby
    > karta nie generowała opłat jak nie uzywa sie jej :))

    Ale tej karty nie da sie uzyskac na podstawie historii z poprzedneij karty
    ;-) A o to głównie koledze chodzi. ;-)

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2004-08-17 13:20:51
    Od: "Al501" <a...@i...net.pl>

> [...]
    >aby
    >
    >Ale tej karty nie da sie uzyskac na podstawie historii z poprzedneij karty

    - i na pdst historii i braku oplat za nieuzywanie
    z citi mialem kiedys awaryjna vise nieaktywowana po roku trafila do klaserka ;)
    - braku za uzywanie za 1 rok chodz w obecnych ofertach nie widze niczego
    interesujace moze ING z lwicą ale tam to normalna procedura, chyba zostane przy
    BPH w sumie 37,5 na dwa lata tez sie oplaca :)

  • 9. Data: 2004-08-18 18:52:14
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > BPH w sumie 37,5 na dwa lata tez sie oplaca :)

    musze cie zmartwic - oplata jest roczna pomimo, ze masz karte dwa lata
    wazną!!

    JerzyR

  • 10. Data: 2004-08-20 08:20:22
    Od: "Al501" <a...@i...net.pl>

    >musze cie zmartwic - oplata jest roczna pomimo, ze masz karte dwa lata
    >wazną!!
    >
    >JerzyR

    nie martwie sie :) I rok mialem za darmo teraz wykrece (blisko juz) 12k PLN

    brotu wiec zamiast 75 zaplace 37,5 czyli za ten rok i kolejny wyjdzie razem 37,5

    Al