  • 1. Data: 2023-09-27 13:22:40
    Temat: mamy coraz więcej w portfelach
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Jaszczomp uraczył suterena klipem.
    Jest wspaniale, tylko nie wiem czy grupa docelowa - zwana po staropolsku
    targetem - ogląda jutiuba.
    Piśmienni raczej nie uwierzą, ale oni i tak nie głosują na władzę ludową.

    https://www.youtube.com/watch?v=Jwyw9Oz7UKg&t=45s

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2023-10-05 02:55:19
    Temat: Re: mamy coraz więcej w portfelach
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 27 wrz 2023 o 13:22, Olin pisze:

> [...]
    > po staropolsku targetem - ogląda jutiuba. Piśmienni raczej
    > nie uwierzą, ale oni i tak nie głosują na władzę ludową.

    Przed rokiem mleko UHT 3.2% kosztowało 1.49 pln za litr?
    Dziś -- 2.45 pln za litr? Banki wypłaciły do 8%, z czego
    Jaszczomp itp. ptaszyska na swe wydatki pobrali Belkę...
    24500/149-100=64,429530201342
    8*.81=6,48
    Tedy %% pokryły 10% tej podwyżki?

    Rzecz jasna można założyć, że mleko miało zaniżoną cenę,
    ale ogólnie wszystko ostro poszło w górę...

    Jaszczomp ostatnią obniżką stóp zawalił qrs złotówki?

    https://www.bankier.pl/waluty/kursy-walut/nbp/USD
    https://www.bankier.pl/waluty/kursy-walut/nbp/EUR

    Ciekawe, jak teraz złotóweczka zareaguje na decyzję RPP...

    Niedawno BiedrAonka sprzedawała butelkowane mleko 2% po 1.77 pln za litr?
    Ale zwyczajowa cena tego specyfiku w BiedrAonce i Lidlu to 2.99 pln za
    litr... [specyfiku, z pecyfiku, z pacyfiku, pacy fiku...]

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s