  • 1. Data: 2023-09-23 23:00:19
    Temat: dziś usłyszałem
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    jestem w Polsce na urlopie, dziś usłyszałem

    nie obsłużę pana bo na dziś koniec
    wkurwiłem się i pytam jaka choroba toczy tę branżę?
    za dużo klientów

    zawsze myślałem, że to dobrze że dużo klientów.
    można też podnieść ceny, można dobrać wspólnika, pracownika

    mnie jest łatwo przekupić
    w niedzielę 200% stawki, w święta 200% i urlop

    w Polsce widać nie rządzi pieniądz.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2023-09-24 08:39:43
    Temat: Re: dziś usłyszałem
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 23 września 2023 o 22:54:07 UTC+2 PiteR napisał(a):
> [...]
    > można też podnieść ceny, można dobrać wspólnika, pracownika
    >
    > mnie jest łatwo przekupić
    > w niedzielę 200% stawki, w święta 200% i urlop

    A co to za branża?
    Tzn. w bankach też tak jest, np. na kasie
    w aliorze (tam, gdzie jest kasa, bo nieliczne już).
    W PL też za nadgodziny teoretycznie
    pierwsza 150%, kolejne 200%.
    Ale chyba ograniczenie do 12h/mc.
    Jeszcze rodem z PRL - np. jeszcze sporo
    po wojnie motorowi nieźle zarabiali,
    ale mieli po 60-80 nadgodzin w miesiącu.
    Dobrze że wypadków nie było.
    A odkąd wprowadzili max. 12 to zaczął
    się z motorowymi deficyt, co się objawiło
    3-wagonowymi składami 13N.
    Dopiero RP3 przyniosła wystarczające bezrobocie
    by kryzys zażegnać.
    Potem jednak przyszła UE i znów jak w raju.

    PS.: A ty wiesz, co znaczy "zatrudnić pracownika" w PL?
    Więc podnoszą ceny, to najłatwiejsze.

  • 3. Data: 2023-09-24 13:36:12
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5e546077-4d20-431d-840c-79299a5723abn@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > PS.: A ty wiesz, co znaczy "zatrudnić pracownika" w PL?
    > Więc podnoszą ceny, to najłatwiejsze.

    Nie wiem co to znaczy ale słyszałem coś tam, że niefajnie.

    o to chodzi że nie podnoszą cen.

    ona robi od 7oo do 14oo
    cen nie może podnieść bo ludzie nie przyjdą
    więc wyrabia kwotę łebkami

    musze jakieś szkolenie odbyć z przekupywania ludzi
    pewnie za niskie kwoty proponuję.

    Chciałem przekupić mechanika dosłownie pół godzniy roboty w sobotę
    za 300zł panie zapomnij nie ma szans. Kolejka na 3 tyg

    czyli rozumiem że 300zł można już sobie dupę podetrzeć

    dziekujemy ci Jaszczombiu za zepsucie zł.

  • 4. Data: 2023-09-24 18:55:39
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    niedziela, 24 września 2023 o 13:29:59 UTC+2 PiteR napisał(a):
> [...]
    > za 300zł panie zapomnij nie ma szans. Kolejka na 3 tyg
    >
    > czyli rozumiem że 300zł można już sobie dupę podetrzeć

    Przyjechał koleś z brytyjskiego zmywaka z nadzieją, że będzie mógł sobie
    podbudować ego rzucając biedakom paciorki i patrząc jak się o nie zabijają,
    a tu usłyszał, żeby spierdalał

    xD

  • 5. Data: 2023-09-24 19:11:19
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

> [...]
    >
    > czyli rozumiem że 300zł można już sobie dupę podetrzeć
    >
    > dziekujemy ci Jaszczombiu za zepsucie zł.

    A tak się cieszyłeś ostatnio darmowym ajfonem od
    prezesa i jaszczompka ;P
    Coś za coś.

    Ale czekaj, bo coś mi w tej ekonomii nie gra.
    Co to za branża?
    Bo łepkami to mógł sobie taksówkarz w WPT dorabiać.
    Jak to np. fryzjerka (bo nie wydaje się, że prostytutka)
    to jak ma za dużo klientów i podniesie ceny,
    to będzie dobrze, bo rzadzej będą przychodzić.
    Konkurencji bać się nie musi, bo fryzjerów nie sieją,
    no chyba że do niej przychodzą tylko dlatego,
    że jest najtańsza - i to na tyle, że warto postać w kolejce.

  • 6. Data: 2023-09-24 20:15:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:7bb649cb-a928-4b10-bb4b-ed27252e4b1dn@googlegr
    oups.com>
    user Marcin Mokrzycki pisze tak:

    > Przyjechał koleś z brytyjskiego zmywaka z nadzieją, że będzie mógł
    > sobie podbudować ego rzucając biedakom paciorki i patrząc jak się
    > o nie zabijają, a tu usłyszał, żeby spierdalał
    >
    > xD

    ty chuju na kaczych łapach
    miej jaja, zwracaj się wprost :)

    mówio, że każdego można przekupić?

    zarabiam 11 tys zł to niby 3x średnia w Polsce B

    ja żadnych pieniędzy nie odmawiam zarobić
    nawet 50gr podnoszę ;)

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza
    jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne

  • 7. Data: 2023-09-24 20:26:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:676f44a2-a4a6-4cc4-af78-7fb939800549n@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > A tak się cieszyłeś ostatnio darmowym ajfonem od
    > prezesa i jaszczompka ;P
    > Coś za coś.

    Nie chcę już Ajfona. Ale niech Glapa przywróci dawny blask złotówce.

> [...]
    > to jak ma za dużo klientów i podniesie ceny,
    > to będzie dobrze, bo rzadzej będą przychodzić.

    a widzisz ona nie podnosi cen.

    > Konkurencji bać się nie musi, bo fryzjerów nie sieją,
    > no chyba że do niej przychodzą tylko dlatego,
    > że jest najtańsza - i to na tyle, że warto postać w kolejce.

    w mojej wsi jest dziwny problem z fryzjerami
    zamykają zakłady albo nie przychodzą do pracy.

    jeszcze taka idea że opłaca się robić baby za 200zł
    a chłopów za 40zł nie

    i pewnie koszt lokalu zabija więc może chodzą po domach z plandeką
    tylko do znajomków.

  • 8. Data: 2023-09-24 20:48:56
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    niedziela, 24 września 2023 o 20:09:07 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > in <news:7bb649cb-a928-4b10...@googlegroups.com>
    >
    > zarabiam 11 tys zł to niby 3x średnia w Polsce B
    >
    > ja żadnych pieniędzy nie odmawiam zarobić
    > nawet 50gr podnoszę ;)

    No i spędzasz urlop próbując oszczędzać pieniądze i się wkurwiając, że
    ludzie gardzą twoimi groszami.

    Zajebiste wakacje, warto było się schylać :-D

  • 9. Data: 2023-09-25 00:36:30
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ec0d3450-e6c9-445f-b6ad-cce7082f1200n@googlegr
    oups.com>
    user Marcin Mokrzycki pisze tak:

    > No i spędzasz urlop próbując oszczędzać pieniądze i się
    > wkurwiając, że ludzie gardzą twoimi groszami.

    nie chodzi o to czy gardzą moimi czy wujka zenka groszami

    chodzi o to że gdzieś od roku próbuje zrozumieć co się z Polską dzieje
    bo pewnie będę musiał kiedyś do Polski wrócić.

    moze nie warto w ogóle wracać jeśli obsługa klienta
    tak ekspresowo schodzi na psy. Cos jak w PRL ani dziekuje ani
    zapraszamy ponownie, puste haki nie ma i wypierdalaj.

    Do mechanika kolejki. Zbywanie a nie potrzymywanie klienta.
    Lekarze też mają na pacjenta wyjebane.

    tzn co Polska to kraj nygusów i ślizgaczy?
    wszyscy zyją z wynajmu mieszkań po babci?

    Za normalny uważam kraj zachodni nie Polskę.
    Może te 500 plusy tak ludzi rozpuściły jak dziadowski bicz.

    a może to jakaś depresja dekadencja.
    Pracujący-biedni małe rzeczy obkupili się
    na mieszkania nie zbierają bo nie mają szans.

  • 10. Data: 2023-09-25 11:05:25
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    poniedziałek, 25 września 2023 o 00:30:17 UTC+2 PiteR napisał(a):
> [...]
    > tak ekspresowo schodzi na psy. Cos jak w PRL ani dziekuje ani
    > zapraszamy ponownie, puste haki nie ma i wypierdalaj.

    Tak, ludzie coraz rzadziej dają sobą pomiatać za 5 zł.

    > Do mechanika kolejki. Zbywanie a nie potrzymywanie klienta.
    > Lekarze też mają na pacjenta wyjebane.
    >
    > tzn co Polska to kraj nygusów i ślizgaczy?
    > wszyscy zyją z wynajmu mieszkań po babci?

    Złodziei. I pijaków. Bo każdy pijak to złodziej.

    > Za normalny uważam kraj zachodni nie Polskę.
    > Może te 500 plusy tak ludzi rozpuściły jak dziadowski bicz.

    Czyli w normalnym zachodnim kraju fryzjerzy i mechanicy będą cię obsługiwać
    po godzinach albo w weekendy, byle tylko dorobić kilka funtów/euro?
    A za łapówkę wciśniesz się bez kolejki?

    > a może to jakaś depresja dekadencja.
    > Pracujący-biedni małe rzeczy obkupili się
    > na mieszkania nie zbierają bo nie mają szans.

    Może część ludzi doszła do wniosku, że w życiu nie chodzi o to, żeby się na
    śmierć zaharować.