  • 21. Data: 2002-05-17 19:13:10
    Temat: Re: mBiznes i ZUS
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 17 May 2002 18:47:47 +0200, w <ac3c86$rtn$1@news.onet.pl>, "Sark"
    <w...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Bo niby u siebie ich sie nie może doszukać ? To
    > niech wystąpi z oficjalnym pismem że nie dokonałeś
    > wpłaty.

    Tobie się coś pomyliło, to nie kontroler ma dowieść, że nie
    zapłaciłeś.

  • 22. Data: 2002-05-17 19:54:12
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Bo niby u siebie ich sie nie może doszukać ? To
    > niech wystąpi z oficjalnym pismem że nie dokonałeś
    > wpłaty.

    Możesz się śmiać, ale tak niestety jest.
    Im trzeba udowadniać że nie jest się wielbłądem,....
    To są upierdliwe darmozjady i pierdzistołki.
    Za Twoje(moje, nasze) podatki będą ci marnować długo czas oczekując łapówki.
    Czyżbyś jeszcze nigdy nie miał kontroli z Urzędu Kontroli Skarbowej ? (nie
    mylić ze "zwykłym" US)
    A przymiarki do nowelizacji ustaw podatkowych ich "szanse" zwielokrotnią:-(

  • 23. Data: 2002-05-20 08:59:45
    Od: dariusz <d...@k...tpsa.pl>

    inkoguto wrote:

> [...]
    > mylić ze "zwykłym" US)
    > A przymiarki do nowelizacji ustaw podatkowych ich "szanse" zwielokrotnią:-(

    U mnie poprosili grzecznie o potwierdzenia wpłat, a później pan mi podarował wydruk
    na którym ładnie było wydrukowane

    co kiedy i za co (spóźniłem się troche z zapłatą więc mieli róznice w datach
    wymagalna i wpłyneło + odsetki i

    niewiedzieli gdzie je dopisał )

    Darek

  • 24. Data: 2002-05-20 11:01:11
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Thu, 16 May 2002 20:20:11 +0200, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >Pytanie: Po co Wam te zaświadczenia? Od prawie dwóch lat prowadzę DG,
    >płacę ZUS i nigdy jeszcze nie potrzebowałem potwierdzenia.

    dla uduwodnienia w Matce Polce, że współpracująca żona podlega
    ubezpieczeniu zdrowotnemu.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski